אין ספק כי היום כל עסק צריך לעשות כל מאמץ אבל כל מאמץ בכדי להשיג לקוחות חדשים. פעם כאשר עסק ניסה להשיג לקוחות חדשים הוא היה מפרסם בעיתונות, ברדיו או בטלוויזיה אך כיום עסק שעושה זאת נחשב למוזר בנוף הפרסום, מדוע? מכיוון שכיום ברור לכל כי עדיף לפרסם את העסק באינטרנט. מדוע קידום ממומן הוא כל כך חיוני? מכיוון שהוא מדיד. כן בפרסום באינטרנט אפשר לדעת הכל הגולשים והלקוחות הפוטנציאלים וזה יתרון עצום. לדוגמא אפשר לדעת כמה אנשים לחצו על המודעה שלכם. עוד אפשר לדעת מי קנה בעקבות המודעה את המוצר ומי השתכנע מן הפרסומת. באמצעי השיווק הישנים כל זה לא היה אפשרי וזה יתרון אדיר של קידום עסקים באינטרנט.

כלים

 

האם כל אחד יכול לקדם את האתר שלו בגוגל אדוורדס?

אין ספק כי אחת ממערכות השיווק הדיגיטלי הטובות בשוק היא המערכת של גוגל אדוורדס ומדוע היא כל כך טובה? מכיוון שבגוגל יש כל יום מאות אלפי גולשים וזה קהל יעד מעולה. לא רק זאת אלא שהפרסום בגוגל עולה מעט מאוד כסף באופן יחסי וזה יתרון נוסף שאי אפשר להתעלם ממנו. אך אל תטעו קידום ממומן בגוגל הוא לא משחק ילדים והוא מחייב למידה והכרה של המערכת. לכן ההמלצה היא לא לפרסם בגוגל לבד אלא לפנות אל מומחה בתחום אשר יפרסם לכם וכך ימקסם את מסע הפרסום שלכם ויפיק ממנו את המקסימום לאתר שלכם ולמכירות שלכם.

מה עדיף קידום ממומן בגוגל או בפייסבוק?

כיום אפשר לפרסם לא רק בגוגל אלא גם בפייסבוק. ולכן עולה השאלה האם קידום עסקים ממומן בפייסבוק עדיף על פני קידום בגוגל? אם כן הדבר הכי נכון וחכם לעשות היום זה לפרסם בשני המקומות בו זמנית. גוגל ופייסבוק משלימים זה את זה והגם שהם מתחרים זה בזה מסע פרסום בשניהם הוא הדרך הטובה ביותר להצליח. אין ספק כי גם גוגל וגם פייסבוק הן מערכות ענקיות היכולות להניב פירות רבים אם יודעים כיצד לעבוד עמם בצורה הנכונה והטובה ביותר שיש ועל כך יש לתת את הדעת אם רוצים להגיע לקהל רחב ככל האפשר ולפרסם בצורה חכמה ומושכלת.

מדוע סרט ווידאו הינו מעולה לקידום אתר?

יש הרבה דרכים לפרסם את האתר שלכם אך כיום יותר ויותר אתרים מבינים כי סרט ווידאו הוא אופציה נהדרת לקידום האתר. אנשים היום קשובים לסרטים ואם הסרט שלכם מעניין הרי שיהיה לכם קל מאוד לבצע קידום ממומן אפקטיבי. כמובן שהסרט חייב להיות ערוך על ידי מומחים וחייב להיות עם תסריט שנון ומעניין אך אם הוא כך אין ספק כי אתם תצליחו מאוד וזהו משהו שכדאי לתת עליו את הדעת. כיום אפשר להפיק סרטים בעלות נמוכה יחסית ולכן כדאי לבחון את האופציה הזאת. אפשר אפילו לערוך סרט אנימציה איכותי וכך להגיע אל קהל נרחב עוד יותר.

מה בסופו של דבר משפיע על קידום אורגני של האתר?

קידום עסקים כדאי לעשות אך ורק עם חברת RY DIGTIAL החברה המובילה בישראל לקידום ממומן. החברה שמה דגש על כל קידומי האתר מתוכן ועד החלפת קישורים וכך היא הפכה לחברה המובילה בישראל בנושא זה. בחברה נותנים קשב לכל לקוח ותופרים לו חבילת קידום אישית וזאת בכדי להבטיח כי הוא ימצה את פוטנציאל הפרסום שלו ויצליח להגיע אל כמה שיותר לקוחות במחיר הנמוך ביותר שיש להוצאות פרסום.