וולטרן היא תרופה אשר החומר הפעיל בה מכונה דיקלופנאק, והיא שייכת למשפחת תרופות נוגדות דלקת שאינן סטרואידים.

 

התרופה אינה משמשת לריפוי, ומיועדת להקלה בכאבי שרירים, בכאבים אורתופדיים ובהפחתת סימפטומים של דלקות, נפיחות ואדמומיות. השימוש הנפוץ שלה הוא להקלה על מגרנות קשות, גב תפוס, כאבי צוואר, וכאבי מחזור חמורים.

להלן היתרונות שחשוב להכיר על זריקת וולטרן:

1.     זריקת וולטרן מעניקה הקלה מיידית

בעוד שרוב התרופות לשיכוך כאבים תלויות במרכיב של זמן עד להשפעה, זריקת וולטרן נותנת הקלה מיידית בסימפטומים לאורך זמן של כמה שעות, משתנה מאדם לאדם.

בזמן כאב אדיר כל מה שחשוב למטופל זה לקבל הקלה בכמה שיותר מהר וזריקת וולטרן מאפשרת את ההקלה המיידית. יש לציין שהיא איננה תרופה שפותרת את המצב אך כן נותנת את ההקלה הדרושה.

2.     וולטרן לא מכיל סטרואידים בניגוד לשאר התרופות בשוק

החומר הפעיל בזריקת וולטרן הוא איננו סטרואידים, רוב התרופות הקלה והאנטי דלקתיות היום מכילות סטרואידים. הבעיה העיקרית היום בסטרואידים היא שהם מאוד ממכרים ואדם אשר מטופל בסטרואידים באופן קבוע יכול לפתח עמידויות והתמכרות.

כאשר הוא יהיה מעוניין להפסיק עם התרופה הוא ככל הנראה יחווה תהליכי גמילה ולכן מומלץ בתרופות מבוססות סטרואידים להפסיק אותם בהדרגה ולא בבום בשביל למנוע את תהליכי הגמילה. בנוסף סטרואידים יכולים לגרום לתופעת לוואי של השמנה, אגירת נוזלים וכאבי בטן עקב פגיעה בחומציות הקיבה. לכן היתרון בתרופה מסוג וולטרן זה חוסר הביסוס שלה על סטרואידים.

3.     טווח רחב של מענה על בעיות רפואיות

זריקת וולטרן היא זריקה שניתנת למגוון רחב של בעיות ויכולה לטפל בכמה בעיות בו זמנית. יכולת זו מקנה לזריקת וולטרן יתרון אדיר מול יתר התרופות המוצעות כרגע בשוק שלהן יש מענה לבעיה אחת. ורסטיליות בתרופה חשובה מאוד והיא מה שהופכת תרופה ממוצעת לתרופה טובה.

היא יכולה לטפל בטווח רחב יותר של בעיות ובאנשים שונים וכך במידה וחלילה אתם סובלים מכאבים שונים זריקת וולטרן היא פיתרון יעיל, קל ומהיר.

לסיכום

לסיכום, לזריקת וולטרן ישנן מספר יתרונות חשובים על פני זריקות אחרות. על כן בעת ההחלטה באיזו זריקה כדאי להשתמש, זכרו כי וולטרן מביא להקלה מיידית, כי הוא אינו מכיל סטרואידים וכי הוא מסייע לטווח רווח של בעיות רפואיות.

עם זאת, חשוב לציין, שהכתוב לעיל איננו מהווה תחליף לייעוץ רפואי מקצועי, ויש להתייעץ עם רופא משפחה או גורם רפואי אחר, על מנת שהוא יוודא כי אתם אכן מקבלים את הזריקה המתאימה ביותר לבעיה שלכם, לגוף שלכם ולצרכים שלכם.

לפרטים נוספים על שירותים רפואיים אתם מוזמנים להיכנס לאתר של מיי דוקטור ולהתרשם.
בנוסף, תוכלו לחייג 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע לטלפון 072-3972397 ולהזמין שירות.
בהצלחה!