יצא לכם פעם לחשוב על רחפנים כמקצוע ולא רק כתחביב? אתם מלאי תשוקה כשאתם שומעים על רחפן חדש שיצא לשוק ומוצאים בהם עניין רב? אם התשובה היא כן – זה בדיוק הכתבה בשבילכם!

כלים


אנו שמחים לספר לכם שלאחרונה נפתח קורס הטסת רחפנים חדש נפתח בפריפלייט, בית הספר למקצועות ההטסה, ואתם מוזמנים לרכוש כלים, ללמוד דברים חדשים על רחפנים והכי חשוב – לצאת עם רישיון לרחפן שיאפשר לכם להפוך את התחביב האהוב שלכם למקצוע!

אז מה זה אומר, כמה זה עולה ומה זה דורש מכם? ראיינו את יובל סגל, המנכ"ל והבעלים של פריפלייט ששמח לספר לנו על החדשות המעניינות האלה

קורס להטסת רחפנים – להפוך את התחביב למקצוע

אם אתם מטיסים רפנים רק לשם התחביב, יכול בהחלט להסתפק בהדרכות מצולמות שלא יצריכו מכם לעבור קורס שלם או התמודדות עם מבחני הסמכה ועוד.
למעשה, תצטרכו רק להקפיד על חוקי הטסת רחפני ואתם בסדר. מה למשל? חוקים כמו הטסה עד גובה מסוים ובמרחק מסוים, הטסה ממקומות בשטחים פתוחים בלבד ולא מאוכלסים, ועוד חוקים חשובים עליהם תוכלו לקרוא אצלנו באתר.

 

לעומת זאת, מי שמתעסק בהטסת רחפנים בצורה מקצועית ומשתמש ברחפנים לצרכים מסחריים כמו צילום אירועים, צילום תחרויות ספורט, צילום באופן כללי, צילומים אדריכליים, הנדסיים ועוד – זקוק בהחלט לקורס הסמכה לקבלת רישיון לרחפן שבו ירכוש את כל המידע והכלים הרצויים להטסת רחפנים, וכמובן – יקבל רישיון כנדרש בחוק.

קורס רחפנים חדש נפתח בפריפלייט

פריפלייט מתמחים בכל מה שקשור להעברת מידע מקצועי בכל תחום ההטסה. עד עכשיו יכולתם למצוא אצלנו שני קורסים שונים כאשר כל אחד מהם מציע תכנים שונים ומקנה תעודות בדרגות שונות, כגון: קורס רחפנים עד 4 ק"ג וקורס רחפנים עד 25 ק"ג (הדורשים ציון מעבר בחינות הסמכה עיוניות מטעם רת"א לצורך קבלת הרישיון).
וכעת, אנו שמחים להודיע שפתחנו קורס חדש, אשר יקנה לכם רישיון להטסת רחפנים עד 2,000 ק"ג!

מה הקורסים שלנו כוללים?

הקורסים שלנו כוללים את הקורס התאורטי, הם כוללים הדרכות מעשיות, הם כוללים צבירת שעות טיסה בהתאם לנדרש בחוק על פי סוג הרחפן, בחינות הסמכה וליווי אישי לאורך כל הדרך. הקורסים שלנו מועברים על ידי מדריכים מקצועיים אשר יתנו לכם את כל המידע הנחוץ בהטסת הרחפנים.

עלות קורס רחפנים משתנה בהתאם לסוג הקורס, כאשר קורס רחפנים עד 4 ק"ג יעלה כ-3,000 ש"ח לא כולל מע"מ, ואילו קורס רחפנים עד 25 ק"ג יעלה כ-6,800 ש"ח לא כולל מע"מ. יש לכם שאלות נוספות? רוצים לדעת מה המחיר של קורס ההטסה החדש שלנו עד 2,000 ק"ג? התקשרו אלינו עכשיו ל- 052-483-6273 ונשמח לענות על כל השאלות.

שלכם, יובל סגל