לצערנו, מידי יום ביומו מתרחשות תאונות דרכים בישראל; נהגים צעירים וותיקים כאחד, עולים על הכביש כשהם חסרי זהירות לחלוטין. מהצד השני, הולכי רגל שהתעלמו מהרמזור האדום או החליטו לחצות את הכביש במרחק ממעבר החצייה. עורך דין תעבורה נכנס לתמונה בכדי לסייע לכל אדם שעבר תאונת דרכים לקבל את כל הפיצויים המגיעים לו בהתאם לחוק. כידוע, תאונות דרכים עלולות להביא לנזקים נפשיים ופיזיים ארוכי טווח (לעתים לשארית חייו של הנפגע), ובמקרה בו אדם מאבד את היכולת לעבוד או לבצע פעולות פשוטות, עליו לקבל את הטיפול הראוי.

כלים

 

מהי עבודתו של עורך דין תעבורה

תאונות דרכים מתרחשות בצורות שונות, ברמות שונות ועם השלכות שונות. בהמשך ישיר לכך, נוצרו סוגיות משפטיות שונות התואמות מקרים שונים של תאונות דרכים. בין היתר, יטפל עורך דין תעבורה במקרים כגון:

ערעור על פסקי דין – לא תמיד הכל פשוט כל כך; לפעמים בתי המשפט יפסקו פיצויים נמוכים מידי לנפגעים קשים. המשמעות היא שהנפגע לא יוכל לכסות את ההוצאות הרפואיות וכל השאר. עורך דין תעבורה יסייע למרשיו לערער על החלטת בית המשפט ולדרוש את המגיע להם. תביעה משולבת – ישנם מקרים שהם תאונת דרכים תיחשב כתאונת עבודה, לדוגמא כשאדם נוסע לעבודה או מבצע נסיעות במסגרת העבודה. אז יוכל לתבוע גם את הביטוח שמבטח את הרכב, וגם את ביטוח לאומי. מובן שאין לבצע צעדים פזיזים מידי בעצמכם! יש להיוועץ עם עורך דין שיעשה סדר בדברים וימצא את הדרך לקבל את סכום הפיצוי הגבוה ביותר האפשרי. להכיר את סוגי הרכב – לכל כלי רכב מוצמדים חוקי תעבורה שונים העוסקים בתאונות בהם היו מעורבים. בהתאם לכך ישנם גם גורמים רפואיים המתמחים בטיפול בסוגי פציעות ופגיעות, וכמובן ישנו עניין הפיצויים המשתנה מרכב לרכב.

לזכות במה שמגיע לכם

עורך דין תעבורה מקצועי הוא כזה שיעשה הכל כדי שתקבלו את הפיצויים שמגיעים לכם! כך, אם סכום הפיצויים שפסקו לכם מרגיש לכם נמוך מידי, אם האדם שהיה מעורב בתאונה לא נענש כראוי ואם אתם מרגישים שנעשה לכם עוול מכל סיבה אחרת – זה הזמן לפנות לעורך דין. הדרך שלכם מתחילה ממש כאן; המשיכו לאתר בכדי לקרוא עוד על הזכויות שמגיעות לכם, ולצאת לדרך כשאתם מלווים ומגובים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר בתחומם. יחד, נעזור לכם לזכות במה שמגיע לכם על פי החוק!