הקפה הוא אחד מהמשקאות האהובים בעולם, הוא התגלה לראשונה בתימן ועבר שינויים רבים. אך קפה הוא לא רק עניין של טעם אלא גם עניין של תרבות. הנה כמה טעמים שונים, שיעזרו לכם לבחור את הקפה המועדף עליכם.

כלים

 

המפגש בין דרום אמריקה להודו

פולי קפה מזן רובוסטה המגיעים מתת היבשת ההודית ידועים בטעמם הפירותי ובניחוחם האקזוטי. המפגש של אלו עם פולי קפה מזן עריבקה קולומביאני יוצר מפגש עוצמתי ומאוזן של ניחוחות וטעמים ייחודיים, המורגשים מיד בעת הטחינה. מומלץ לרכוש מכונת קפה טוחנת כדי לקבל את התוצאה המיטבית של פולי הקפה הטחונים.. למי מומלץ? לאלו שמעדיפים טעמים עשירים עם ביטוי של עידון ומסתורין.

קצת מהכל

יש טעמים שמגיעים מהמרומים כמו פולי קפה אנג'יפ, מפפואה גינאה החדשה, שם בגובה של מעל ל- 1500 מטרים מעל לפני הים גדלים במסירות ומקצוענות ארוכת־שנים פולי קפה איכותיים, המציעים טעם שהוא קצת מהכל: מתיקות מעודנת, מעט חמיצות וארומה עשירה. תערובת נוספת היא סיה מאינדונזיה המציעה שילוב של טעמי פלפל לבן עם טעמים אגוזיים. למי מומלץ? לאלו שאוהבים להתנסות בטעמים חדשים ומיוחדים בכוס הקפה שלהם.

הטעם המאוזן

קפה בטעם מאוזן בא לידי ביטוי בקפה עוצמתי, שפוליו מבשילים באיטיות ומאובחנים בחמיצות נמוכה. כזה הוא קפה ראמש הגדל בהודו בתנאים ייחודיים למקום הכוללים מונסונים ועבודה מסורה, בחווה הפועלת באופן מתמיד לשמירה על איכות הסביבה. ראמש עצמו הוא דור שלישי למגדלי קפה. את פולי הרובוסטה שלו אפשר לפגוש בתערובת נוספת הנקראת "בלנד חוואים", שמשולבים עם זני ערביקה ומציעים ארומה פראית! למי מומלץ? לאלו שמצפים לכוס הקפה שלהם בבוקר, ויודעים שבכל טחינה של פולים טריים וקלויים הם יזכו לתחושת סיפוק של טעם ייחודי!

קפה של שמחה

עם ערים צבעוניות ותוססות, ג'ונגלים ויערות גשם, חופים לבנים, ריקודי סלסה מקפיצים אין ספק שתמצאו בכוס הקפה הקולומביאני שלכם שמחה וטעם משובח שנוצר מפולי קפה שהתייבשו על שיחים נמוכים. תערובת פולי קפה מריה מציעים שילוב מושלם של פירות ושוקולד. ולמי זה מתאים? לכל מי שרוצה קצת הרפתקאות בכוס הקפה שלו ולאנשים שמחים מטבעם.

קפה חזק. נקודה.

יש כאלו שאוהבים את הקפה שלהם חזק ועוצמתי. בלי חוכמות. קפה המורכב מזני ערביקה ורובוסטה מדרום מזרח אסיה בקלייה כהה וסמיכה, המעניקה מרקם מלא לגוף הקפה בתיבול עדין של טעמי שוקולד מריר עדין. לקפה חזק המתאים גם למשקאות קפוצ'ינו ומקיאטו בלנד 1 ובלנד 3 הם התשובה.

כוס קפיזיניו, סמבה ובוסה נובה

אם גם אתם אוהבים ללגום את כוס הקפה שלכם בנחת, הרי שתערובת לואיז אלברטו, ברזיל נוצרה בשבילכם. הקפה הברזילאי עוצמתי, ומתובל בטעמי שוקולד מריר וטעמי קרמל מתקתק יחד עם שקדים קלויים. הטעם עשיר ומפנק. והחוויה מרגיעה ממש כמו צלילי בוסה נובה המלטפים.