אם אתם חווים קשיים בשמיעה בעת שיחת טלפון, אם אתם משוחחים עם חברים או בני משפחה והדיבור שלהם נעשה פחות ופחות ברור, אם רעשי רקע מפריעים לכם לשמוע ואם הקולות מהטלוויזיה כבר לא ברורים בעבר, זו לא גזירת הגורל, מכשיר שמיעה איכותי המותאם לכל אחד באופן אישי, יצליח לשפר לכם את איכות השמיעה וכתוצאה מכך גם את איכות החיים.

 

מכשירי שמיעה נועדו לכל מי שסובל מלקות שמיעה, לאנשים בגיל מבוגר, ילדים ובני נוער שנולדו עם בעיות שמיעה או שהשמיעה שלהם נפגעה בעקבות תאונה, מחלה ועוד.

מכשירי שמיעה מחירים – כל מה שחשוב לדעת על המכשיר ועל המחיר

חשוב לדעת: מכשירי השמיעה מתומחרים לפי יחידה, אוזן אחת, ולא לפי זוג מכשירים, עבור שתי אוזניים.

את מכשירי השמיעה נוהגים לחלק לשלוש רמות של מכשירים ובהתאם לכך גם את המחיר שלהם.

רמה א – רמה גבוהה של מכשירים

טווח של מכשירי שמיעה מחירים ברמה טכנולוגית גבוהה נע, בממוצע, בין ארבעת אלפים שקלים לבין עשרת אלפי שקלים.

המכשירים הנכללים בקטגוריה של המכשירים ברמה גבוהה נחשבים למכשירים הטובים ביותר, איכות השמע שלהם מצוינת, הם מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת והשימוש בהם קל, פשוט ונוח לשימוש ולהרכבה.

ההבדל העיקרי בין המכשירים ברמה הגבוהה לבין המכשירים ברמה הבינונית הוא בטיב הפעולה של מנגנוני הנחתת רעשי הרקע. לא משנה היכן תהיו, מכשירי השמיעה יאפשרו לכם חווית האזנה קלה ונעימה בכל מקום שבו תהיו.

מכשירים אלו מכילים כחמישה עשר ערוצי עיבוד שמע דיגיטליים, ולפעמים אפילו יותר, ופונקציות מתקדמות כמו זיהוי אוטומטי של סביבת האזנה והתאמת הפעולה בהתאם למצב, חיבר בלוטוס לטלפון האלחוטי ולמכשירים אלחוטיים נוספים, טעינה אלחוטית ושליטה מרחוק המאפשרת לקלינאי התקשורת לכייל ולכוון את המכשיר בהתאם לצרכים.

מכשירים אלו מתאימים לאנשים המעוניינים ברמת השמיעה הגבוהה ביותר, לאנשים המנהלים אורח חיים פעיל, מבקרים בתיאטרון ובקניונים, מבלים במסעדות, מתפללים בבית הכנסת ועוד, ולא מוכנים לרדת באיכות החיים.

רמה ב' - מכשירי שמיעה ברמה בינונית

המחירים של מכשירי שמיעה ברמה בינונית נע בין אלפיים שקלים ועד לחמשת אלפי שקלים.

מכשיר השמיעה ברמה הבינונית הם המכשירים הנפוצים בשוק. הם מכילים בין חמישה לשניים עשר ערוצי שמע דיגיטליים, הם מצוינים לשיחה אחד עם אחד, יש בהם מנגנונים מתקדמים להנחתת רעש ולעתים פונקציות נוספות כמו חיבור לבלוטוס' ועוד. ההבדל העיקרי בינם לבין המכשירים ברמה הגבוהה הוא שבסביבות האזנה מאותגרות, כמו למשל במסעדה שבה יש מספר דוברים ביחד, הם לא תמיד מצליחים להפחית את רעשי הקרע ולזקק את צלילי הדיבור וכתוצאה מכך לגרום לחוויית שמיעה פחות נעימה.

מכשירים ברמה בינונית מתאימים לאנשים עם ירידה בינונית עד חמורה באיכות השמיעה. מכשירים אלו עלולים לגרום למי שמרכיב אותם לפספס מילים לעתים די קרובות, אך מנגד הם מצוינים לצפייה ולהאזנה לטלוויזיה ולניהול שיחות אחד על אחד או עם מספר אנשים בסביבת שקטה.

רמה ג'- מכשירי שמיעה ברמה בסיסית

המחירים של מכשירי שמיעה ברמה בסיסית הם בסביבות אלפיים שקלים.

מכשירי השמיעה ברמה בסיסית מתאימים לאנשים המסוגלים להסתפק בהגברה פשוטה של צלילי הסביבה, לאנשים שנמצאים זמן רב בבית ועיקר האינטראקציה החברתית שלהם היא בשיחה שקטה אחד על אחד. מכשירי השמיעה ברמה הבסיסית מקשים על שמיעה והבנת הנשמע בסביבה שבה יש רעשי רקע, אפילו רעש של טלוויזיה, משום שהמכשיר מגביר את כל הצלילים ללא הבחנה, כולל רעשי הרקע.

מכשירים ברמה בסיסית מתאימים לאנשים הסובלים מירידה חמורה בשמיעה, אך התקציב שלהם מוגבל ואינו מאפשר להם לרכוש מכשירים ברמה גבוהה יותר. הם לא מתאימים לאנשים בעלי אורח חיים פעיל או לאנשים הסובלים מירידה קלה עד בינונית בשמיעה ומאחר ומכשירים אלו יותר יפריעו להם בשמיעה מאשר יעזרו.

לסיכום, יש הבדל משמעותי ברמת הטכנולוגיה של המחירים ומכאן נובע ההבדל העיקרי ביניהם. אנו במכון השמיעה "פטיפון – מכשירי שמיעה" מציעים מכשירי שמיעה במחירים אטרקטיביים, בהתאם למחירים המקובלים בשוק. אצלנו תוכלו לרכוש את המכשירים במחירים הזהים למחירים שתקבלו לאחר ההנחות שלהן אתם זכאים במסגרת קופות החולים, בהליך מהיר יותר, ללא בירוקרטיה מסובכת ומייגעת ובשירות אדיב, מהיר ומקצועי.