050-2-687-687

הבית נחשב בעינינו למקום בטוח וחמים שטוב לחזור אליו בסיום יום עבודה, אך כאשר הוא מתחיל לאותת סימני מצוקה, עלינו לפנות במהירות לאיש מקצוע. אחת התקלות הנפוצות יותר בבית היא נזילות. לא זו בלבד שהנזילות גורמות למטרד רב בקרב יושבי הבית, הן מהוות נזק תברואתי וסכנה בריאותית , בייחוד עבור אנשים שיש להם אלרגיה או אסטמה. ולכן, ברגע שמופיעים ניצנים של הנזילה, חשוב לטפל בה במהירות.

כלים

 

כיצד נוכל לזהות סימנים לנזילה?

פעמים רבות, נזילה גדולה אינה נוצרת ברגע אחד, אלא עוברים כמה ימים ואפילו שבועות עד שהיא הולכת ומתפתחת. קיימים כמה סימנים מקדימים שחשוב לשים אליהם לב.

טפטוף קטן – גדול יהיה

הנזילה הגדולה יכולה להתחיל בטפטוף קטן ותמים לכאורה. אז זה הברז בחדר האמבטיה שמפריע לכם לישון, או הברז במטבח שאתם מתקשים לסגור עד הסוף. הטפטוף הקטן יכול ללכת ולגדול, עד שהוא הופך לנזילה גדולה באמת.

חשבון מים בלתי הגיוני

רגילים לשלם כ-80 שקלים עבור חשבון המים, אבל לפתע קיבלתם דו"ח של 150 שקלים ויותר? ייתכן שמדובר בטעות בחישוב, אך יכול בהחלט להיות שזו הנזילה הסמויה שרק הולכת ומתרחבת. כדאי לבדוק.

הקיר יגלה לכם את האמת

מצבו של הקיר מעיד פעמים רבות על הנזילה. סימני רטיבות על הקירות, עובש או תחושה כללית של קור בבית, קיים סיכוי טוב שמדובר בנזילה. כמו כן, ישנם מקרים שבהם קיר מתקלף הוא סימן לרטיבות.

איך מאתרים נזילות?

אחת השיטות הנפוצות יותר לצורך איתור נזילות מושלם מתבצעת על ידי מצלמה תרמית מיוחדת. זוהי מצלמה ששולחת גלי אינפרא-אדום דרך הקירות, ובתמורה מתקבלת מפת צבעים, כאשר הצבעים החמים (צהוב, כתום) מעידים על מצב תקין, בעוד צבעים קרים (כחול, סגול) מעידים על מיקום הנזילה. מדובר באחת השיטות המתקדמות יותר לאיתור נזילות, שכן בזכות הצילום התרמי אפשר לשבור את הקיר במיקום הנזילה בלבד, מבלי לגרום נזק לבית. קיימות שיטות נוספות לאיתור נזילות דוגמת איתור נזילות באמצעות מצלמות ביוב או בדיקת מיקום הנזילה בעזרת סילון גז.

איך בוחרים חברה לאיתור נזילות?

בתחום נרחב כמו איתור נזילות, קיימים לא מעט שרלטנים, למרבה הצער. הם מנצלים את חוסר הידע של הלקוחות, מבצעים תיקונים לכאורה וגובים עליהם מחירים מופקעים. כדי להישמר מפני נוכלים, מומלץ לבצע כמה בדיקות תחילה. ראשית, חשוב לוודא שלבעל המקצוע המתמחה באיתור נזילות יש אישור עבודה ותעודה רלוונטית המעידה על עיסוק בתחום. שנית, מומלץ לברר כמה שנות ניסיון יש לאיש המקצוע בתחום, שכן ניסיון רב מעיד על מקצועיות. שלישית, כדאי לאסוף המלצות על בעלי מקצוע מגורמים שונים – חברים שעברו תיקון נזילות, בני משפחה קרובים ורחוקים, חברים מהפייסבוק או מפורומים העוסקים בתחום האינסטלציה. ולבסוף, בצעו את שיחות הטלפון הראשונה שלכם עם מאתר הנזילות. האם הוא ממהר לסגור אתכם מחיר לפני שהוא בדק את הבית? או שהוא קובע להיפגש אתכן במהירות כדי לבחון את התקלה מקרוב?

איתור נזילות במהירות

הברז במטבח מטפטף כבר הרבה זמן ואתם מיואשים? העובש על הקירות מתפשט? אצל אהרון איתור נזילות תקבלו מענה מקצועי ומיידי לכל תקלה. החברה מספקת פתרונות צילום איכותיים בכל רחבי הארץ, במטרה למצוא את מיקומן של הנזילות ולתקן אותן במהירות האפשרית. הצוות המקצועי והאדיב של החברה מספק שירות עד הסוף – החל משיחת הטלפון הראשונה עם הלקוח, דרך ביצוע העבודה ועד קביעת המחיר ההוגן. כך שאם יש לכם נזילה בבית, אל תחכו עד שהיא תלך ותתפתח. פנו לחברה מקצועית לצורך טיפול מיידי. לייעוץ בנושא איתור נזילות:050-2-687-687