שנת 2020 הפתיעה את כולנו בשינויים הדרסטיים שהיא הביאה איתה אל אורח החיים שלנו. הריחוק החברתי אמנם יוצר קשיים רבים בחיינו אך יחד עם זאת הוא מספק הרבה זמן פנוי, ואין דרך טובה יותר לנצל אותו מאשר ליהנות משלל משחקי מחשב ומשחקי אקס בוקס שיצאו בתקופה האחרונה, ויהפכו לכם את לתקופת הסגר לכיפית ומרתקת הרבה יותר.

כלים
משחקי xbox
משחקי xbox

 

משחקים ל-XBOX

מי שמחזיק בקונסולת XBOX One יכול להנות משלל משחקים המסופקים למשתמשים באמצעות חנות משחקי מחשב דיגיטלית הזמינה מכל קונסולת XBOX. בתקופה בה כל יציאה מהבית כרוכה בסיכון בריאותי לא פשוט, האפשרות של רכישה בחנות דיגיטלית היא נוחה ומומלצת ביותר. אך החיסרון בחנות דיגיטלית הוא העושר האינסופי של משחקים הזמינים בה ומכאן גם הקושי לבחור במשחקים הטובים והמומלצים ביותר. על כן, נרתמנו לעזרתכם ובחרנו עבורכם כמה משחקי אקס בוקס מומלצים ביותר אשר יצאו בשנה האחרונה.

Gears 5

המשחק השישי בסדרת Gears of War המצליחה הוא משחק אקשן, יריות בגוף שלישי המתרחש בעולם פוסט אפוקליפטי. האקשן ב-Gears הוא בקצב גבוה והעלילה ממשיכה את הפיתולים מהמשחקים הקודמים. אחת האפשרויות המלהיבות במשחק היא האופציה למשחק במסך מפוצל יחד עם עוד שני שחקנים על אותה קונסולה והתקדמות בקמפיין בצורה משותפת. כיוון שהמשחק עוסק בחבורת לוחמים, לכל שחקן לוחם אחר עם יתרונות וחסרונות משלו ורק שיתוף פעולה מוצלח יוביל את השחקנים להצלחה.

Control

אחד המשחקים המפתיעים שהצליח לגרוף לא מעט פרסים בתערכות וכנסים בשנה החולפות הוא משחק האקשן הרפתקאות הזה. מדובר במשחק המתרחש ב״סוכנות השליטה הממשלתית״ האמריקאית המרכזת את העיסוק בתופעות מוזרות ועל טבעיות. במשחק תוכלו להשתמש במגוון יכולות על טבעיות וכן בנשק מיוחד המשנה את צורתו וככל שהעלילה מתקדמת הדברים הופכים למוזרים יותר ויותר.

Star Wars Jedi: Fallen Order

המשחק החדש של פרנצ׳יז Star Wars היה אמור להנות מההצלחה המסחרית של הסרט האחרון בטרילוגיה. אך על אף שעלייתו של סקייווקר לא הצליח לשבור את הקופות כפי שציפו, המשחק שיצא בסוף השנה האחרונה דווקא נחשב לאחד מהמשחקים הטובים ביותר בסדרה. בהיותו עוסק גם בחלק אחר של העלילה (בין נקמת הסית׳ לתקווה חדשה) המשחק מנותק מאירועי הסדרה האחרונים ומאפשר להנות מהעולם המיוחד של Star Wars ולצאת להרפתקת ג׳דיי מרהיבה עם דמויות חדשות והרבה מאוד קרבות לייטסייברים.

מה עוד מצפה לנו השנה?

מגפת הקורונה אמנם הובילה לדחיות רבות בעולם הבידור ובעיקר בקולנוע אך כרגע מסתמן שמשחקי מחשב ו-XBOX ממשיכים לצאת בתאריכים המתוכננים. אם אכן השגרה הזו תמשיך, כדאי לחכות לרבעון האחרון של השנה בו צפויים לצאת שניים מהמשחקים המצופים של השנה - Halo Infinite ו-Cyberpunk 2077.

משחקי מחשב להורדה

המשחקים שציינו קיימים גם בגרסת משחקי מחשב להורדה וניתן למצוא אותם בחנויות דיגיטליות למחשב דוגמת Steam הפופולרית. עבור מי שלא מכיר, נזכיר כי Steam היא חנות משחקים דיגיטלית המאפשרת הורדה של שלל משחקים דוגמת משחקי מכוניות / אקשן / טקטיקה למחשב.