הנהלת מרכז שניידר הודיעה על מינוי חדש בבית החולים: ד"ר רון ברנט מונה לתפקיד מנהל המחלקה לרפואה דחופה (המלר"ד) במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת הכללית ומחליף בתפקידו את פרופ' יחזקאל ויסמן, מנהל המחלקה ב-28 השנים האחרונות, אשר פרש לגמלאות.

כלים
ד"ר רון ברנט, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בשניידר
ד"ר רון ברנט, מנהל המחלקה לרפואה דחופה בשניידר

 

ד"ר רון ברנט בן 45, נשוי + 3, תושב רמת גן. בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון. סיים סטאז' בבית חולים מאיר והתמחות בילדים וברפואה דחופה בילדים שניהם בהצטיינות בשניידר.

בשנת 2012 נסע לשנתיים השתלמות ב-Hospital for Sick Children, טורונטו, קנדה. שנה של Fellowship קליני ברפואה דחופה בילדים ושנה של Point of Care Ultrasound (POCUS).

מאז חזרתו לארץ ב-2014 משמש כרופא בכיר במחלקה לרפואה דחופה ומוביל תחום Point of Care Ultrasound. במסגרת תפקיד זה מלמד וחוקר את השימוש באולטרסאונד ליד מיטת החולה בשניידר, בארץ ובחו"ל.

ד"ר ברנט הוא נשיא הרשת הבינלאומית P2Network, לרופאי רפואה דחופה ילדים, המובילים שימוש ב- POCUS וכן משמש כגזבר החברה הישראלית לפדיאטריה קלינית.

המחלקה לרפואה דחופה היא הגדולה בארץ לילדים וצומת ראשי במרכז שניידר. הצוות הרפואי מטפל במגוון בעיות דחופות בילדים, אשר נזקקים לעזרה בשל מחלה או בעקבות חבלה. המחלקה פועלת ללא הפסקה - 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע ו־365 ימים בשנה - ומעניקה שירותים רפואיים לתינוקות, פעוטות ילדים ובני נוער עד גיל 18. צוות הרופאים והאחיות במחלקה התמחה ברפואת ילדים דחופה, קשוב תמיד לצרכיהם המיוחדים של הילדים והוריהם ושם לו למטרה להפחית למינימום את האשפוזים המיותרים.

פרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר: "הנהלת מרכז שניידר ואני מברכים על מינויו של ד"ר רון ברנט לתפקיד מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז שניידר. אני סמוך ובטוח כי ניסיונו, אישיותו וכישוריו יביאו להצלחה רבה בתפקיד זה. הנהלת בית החולים מודה לפרופ' יחזקאל ויסמן על שנות פעילותו הרבות, המאתגרות והמסורות בניהול המיון, מוקירים אותו על מסירותו, מקצוענותו ותרומתו למען בית החולים".

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.