החורף אמנם עדיין מסרב לעזוב אותנו עם ימים גשומים מידי פעם – אבל אי אפשר שלא לראות את הימים הנעימים שמפציעים בין הגשמים, השמש שמופיעה יותר והפריחה שמסביב.. מה שאומר שאביב 2020 כבר כאן – ויחד איתו הטרנדים האביביים בתחום הצבע לבית.

כלים

 

פלטת הצבעים של אביב 2020 מתאפיינת בצבעים שמשדרים אביב קליל ורב-גוני: קלילות, עדינות, הרמוניה וסקאלת גוונים בהירה יכניסו אל הבית שלכם את ניחוחות הלבלוב והפריחה האביביים. הגוונים הוורודים לדוגמא, עושים קאמבק מרשים, יוצאים מחדרי הבנות ונותנים את כל היתרונות שלהם בתור צבע לקירות פנים: במטבח, בקיר נישתי בסלון ואפילו בפינות האוכל. הצבעים הירוקים-פסטליים שמשדרים אווירה של פריחה, ירק וצמיחה - מקבלים השנה מקום של כבוד ונוכחות בחדרי המגורים, במטבחים ובפינו חמד שונות בבית. גם צבעי התכלת והצהוב הבהיר מתאפשרים יותר בחללים השונים בבתים, עם טאץ' של עדינות וגוון לבנבן – הם הופכים את האווירה במרחב למעניינת ומזמינה.

אביב 2020: חופש, טבע והרמוניה

כמו שאתם בטח יודעים, בחירת צבע לבית היא פונקציה של הרבה גורמים ומשפיעים שונים, כמו גודל המרחב, הסגנון האדריכלי שבו עוצב הבית, מיקום כיווני האור בבית ועוד. בחירת צבע לקירות פנים היא מלאכה שאולי אורכת זמן מסויים, אך משתלמת: בסופה תוכלו ליהנות ממרחב עם אווירה הרמונית, נעימה ומותאמת לטעמכם האישי.

בחרנו את חמשת הצבעים שמככבים בטרנד האביבי, בגוונים פרחוניים עם נוכחות - ויחד עם זאת התאמה לסגנונות סטייל שונים שיאפשרו לכם 'לשחק' במרחב באופן חופשי:

סגלגל צדף – סגלגל בהיר שמתאפיין בגוון טבעי מאוד, ומתאים לשילוב עם מגוון רחב של צבעים וטקסטורות. הגוון מזכיר צבעי צדפי – ים סגלגלים וכן פריחה אביבית בצבעי סגול ומעניק למרחב הרבה רוגע וקסם ייחודי. הוא יתאים לשילוב עם רהיטים בצבעי לבן – שמנת וכן עציצים שמכניסים ירוק למרחב.

ורד בהיר – צבע שופע חיים ומושלם בתור צבע לקירות פנים: צבע לקיר נישתי במעבר או בחדרי המגורים, צבע לקיר בודד בחדר השינה שלכם או בתור נישה מעניינת בחדר האמבטיה, לאווירה רומנטית ורגועה. לצבע הורד יש גם תכונה מעוררת והוא מזכיר באופן מוחשי ניחוחות של ורדים מתוקים. תוכלו להשלים את האווירה עם קערת מי ורדים מונחת על שידה או בשולחן הסלון.

ירקרק מנטה – הוא אמנם נועז ונוכח יותר מצבעי הירקרק החמימים שהתרגלנו אליהם, אבל הצבע הזה הוא 'הבטחת השנה' בסקאלת צבעי האביב: הוא עומד על קו התפר שבין צבעי צמחייה ופריחות לבין צבעי ירקרק בגווני ים, כך שניתן לבחור בתוך איזה מרחב לשלב אותו ולאיזה כיוון לקחת אותו. אם החלטתם לשלב אותו במשפחת צבעי הים: הוא יהיה מושלם בתור צבע לקירות פנים בחדרי רחצה או בנישות פינתיות לרחיצת ידיים. אם החלטתם לשלב אותו במשפחת צבעי הצמחייה – תוכלו להכניס אותו בקיר מרכזי בבית, כקיר בחדר הילדים או בנישת הכניסה לבית כרקע לעציצים או אגרטל פרחים.

צהבהב זהוב – מי לא רוצה להכניס אור שמש הביתה? אם גם אתם חיכיתם לשמש הזו, תשמחו לדעת שגם פינות אפלות יכולות להיראות מוארות עם גוון בהיר של הצבע הזה: הצהבהב הזהוב מכניס הרגשה של שמש וחמימות למרחב ויחד עם זה נותן את הטאץ' הדקורטיבי של הגוון הזהוב שמשתלב בו היטב. כמעט כל צבע לבית שתבחרו יכול להשתלב עם הצבע הזה, והוא יכול להתאים למגוון של חללים: פינות ישיבה, פינות אוכל, חדרי מגורים ומטבחים.

תכלת אגם – צבעי התכלת תמיד יכניסו משהו מהקיץ לבית, והם מקושרים בקונוטציות של שמים נקיים מענן, ים ומפרשים. הצבע הזה הוא בעל נוכחות יותר עדינה במרחב ומאוד מתאים לחדרי שינה: בחדר שינה שלכם לדוגמא, תוכלו להקדיש לו קיר נישתי או מרכזי,

מחיר צביעת דירה

עם הרצון לשלב סגנונות עיצוביים בבית עולה שאלת המחיר – כמה יעלה כל הטוב הזה? בהנחה שגם אתם מחובבי העיצוב שרוצים להשקיע בצבעים איכותיים ויחד עם זאת לסיים את העבודה בעלות סבירה, הצבעים של BG Paint יעניקו לכם איכות צביעה וכושר כיסוי מיטבי יחד עם מחיר צביעת דירה סביר בהחלט, במניפת צבעים שכוללת את כל גווני האביב המתקרב.

בברכת אביב של טבע והרמוניה.

מוגש כשירות מטעם אתר Misrot – פירסום משרות חינם