כאשר מדברים על הצלחה עסקית מדברים על תפוקה טובה וחיזוק המותג העסקי שלכם ולכן אם עדיין לא נתקלתם בהצלחה הנחשקת אולי הגיע הזמן לדבר על עיצוב משרדים שישנה את כל פני התמונה. רוצים לשנות את הכללים ולתת את הסיוע המתאים לעסקים שלכם? במאמר שלפניכם נסביר את הקשר בין עובדים שיודעים ורוצים לעבוד בסביבת עבודה נעימה לבין בידול המוצר והעלאת רף המכירות בזכות עיצוב משרדים ממוקד.

כלים

 

עיצוב המשרדים והעלאת התפוקה בעסק

יש לא מעט גורמים האחראים על תפוקה והצלחת הארגון אבל ביניהם אי אפשר לפסוח גם על הקדמה ועל עיצוב משרדים בנראות חדשה. אז איך באמת משרד מעוצב יכול להשפיע על כל זה? מאז ומעולם משרדים מעוצבים היוו נקודת פתיחה טובה עבור משרדים שרצו לתת מוטיבציה לעובדים ובו זמנית להפוך לקוחות מתעניינים ללקוחות משלמים וקבועים! אז גם היום כמו אז השיטה הזו ממשיכה ונותנת את אותותיה- עיצוב המשרדים הוא כלי מיתוג לכל דבר ובאמצעותו ניתן לייצר לא רק תפוקה טובה אלא גם יחסי ציבור טובים לצד מיצוב החברה אל מול הלקוחות שלה.

עיצוב משרדים ברוח צעירה

עיצוב משרדים ברוח הצעירה משמע משרדים הקשורים בפרסום, יחצנות, עיצוב גרפי ובפרט חברות שכל עניינן לקחת את הלקוחות שלהם לקו מחשבה צעיר וחדשני. מנגד, עיצוב משרדים צעיר מטרתו לא רק לייבא לקוחות טובים אלא גם לשמר את העובדים הקיימים ולהגדיל את תפוקתם הנוכחית. באמצעות רעננות, ראש פתוח, אלמנטים צבעוניים ורהיטים ממתכת או זכוכית, אין ספק כי גם הצבעים העזים יתפסו חלק והכול יחד יספק השראה של מראה צעיר ורענן.

ומה לגבי עיצוב שמרני יותר?

כאשר מדובר בהליך של עיצוב משרדים שמרני יותר כמו פיננסיים, חברות ביטוח, בנקים ועוד, העיצוב יהיה מתון ושקול יותר. במצב הזה העניין השמרני חשוב ביותר היות והוא זה שייקבע את התפיסה היציבה, המחויבות וההבנה כי זה המקום להשקיע או לבחור בו להמשך הדרך. במעמד הזה הספות והכורסאות תהיינה בהתאמה אחת ולצד זה יתווספו רהיטי עץ מלא שיעניק מראה קלאסי לכל השאר. כמו כן בכדי שהריצוף יתאים לתמונה ויספק מראה קליל ישולבו מרצפי פרקט לצד מחיצות זכוכית שתשלמנה את התמונה הכללית.

למי מתאים עיצוב משרדים יוקרתי?

והאופציה האחרונה במאמר זה קשורה בעיצוב הפן היוקרתי ובו תידרש מכם יותר השקעה ולעיתים העלות/ התקציב יהיו בהתאם- דבר שחשוב להיערך לו בהתאם. בחירת סגנון יוקרתי הוא למעשה דרגה אחת מעל למשרד השמרני וכאן ייכנסו לתמונה משרדי עורכי הדין, חברות נדל"ן יוקרתיות שרוצות לפנות לקהל לקוחות מסוים וכד'. במעמד הזה ולצד העלויות היקרות יותר ייבחנו חומרים איכותיים יותר וכן רמת גימור גבוהה וחפה מאלמנטים מוגזמים ובולטים יותר.