ישראל נחשבת למעצמה עסקית בכל רחבי העולם; בכל יום נוצרים קשרים עסקיים עם חברות בין לאומיות גדולות, שיתופי פעולה רווחיים, ועוד. אחת הזירות הנחשבות ביותר ליצירת ההזדמנויות האלו, היא תערוכות וכנסים. כך, ביתנים לתערוכות הפכו לנושא מבוקש במיוחד, כשרבים מהארגונים והחברות מבינים את היתרונות הנפלאים הטמונים בהצגה נכונה של השירות או המוצר שהן מציעות.

 

כיצד ביתנים לתערוכות יזניקו אתכם להצלחה?

כנסים ותערוכות נועדו לחשוף את הקהל שיגיע אליהן למגוון מוצרים ושירותים הקשורים בנושא של אותו כנס או תערוכה. כשהם מוקפים בכל כך הרבה נותני שירות וספקים, קל להם לפספס נותני שירות פוטצניאליים. ביתנים לתערוכות מטרתם להבליט את העסק שלכם, לגרום לעוברים והשבים לראות אותו מרחוק ולגשת אליו, ליצור התעניינות ראשונית;

מקוריות מושכת יותר – באירועים הללו לוקחים חלק בתי עסק רבים, כך שאתם מוקפים במתחרים. המטרה העליונה שלכם היא לבלוט, והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להפעיל את המקוריות שלכם. חשבו על אלמנטים עיצוביים בולטים ובונוסים יצירתיים שאחרים כנראה לא חשבו עליהם; אנשים אוהבים צ'ופרים ומתנות, כך ששי ממותג משקאות ועוד יהיו רעיון מעולה. עיצוב מותאם קהל – תערוכות וכנסים שונים פונים לקהלים שונים. לדוגמא, במידה ומדובר בכנס מקצועי עצבו את הדוכן כך שהמסרים שאתם מעוניינים להוציא החוצה יהיו ברורים וחדים, השתמשו בקווים נקיים וחדים, ובאלמנטים נוספים שיגרמו ללקוחות פוטנציאליים ומשתפי פעולה לגשת אליכם. לא רק ביתן – קחו בחשבון שייתכן מאוד שלמרות שעשיתם עבודה מעולה מבחינת העיצוב, עדיין יהיו לקוחות פוטנציאליים שיפספסו אתכם. הדפיסו פליירים וחומרים מודפסים שונים וצאו לחלק אותם ברחבי האירוע. כך תוודאו שאתם מגיעים לקהל רחב יותר. הסיכוי שלפחות חלק מהאנשים שיקבלו מכם פלייר יגיעו אליכם, הוא גבוה מאוד. על גבי הפלייר יש לפרט על השירותים או המוצרים שהחברה עוסקת בהם, לציין דרכי תקשורת, ועוד.

חלק בלתי נפרד משיווק העסק שלכם

כל בעל עסק ומנהל חברה גדולה יודע שהכנסים והתערוכות הללו הן הזדמנות פז להרחיב את מעגל הלקוחות ושיתופי הפעולה. הצטרפו גם אתם למהפכה וצרו לעצמכם ביתנים לתערוכות בהתאם לאופי התערוכה או הכנס, במהרה תגלו שמדובר בהחלטה מעולה שהינה חלק בלתי נפרד מתהליך השיווק העסקי שלכם. איך תיצרו את הביתנים היעילים ביותר? מצאו עסק המתמחה בשיווק ומיתוג וביצירת ביתנים ועמדות לכנסים, הסבירו להם בדיוק במה אתם עוסקים ומה המטרות שלכם, ותנו למומחים לעשות את עבודתם.