עומדים לחגוג יום הולדת ורוצים להפיק אירוע יום הולדת ביאכטה פרטית? לבן או בת הזוג יש יום הולדת ואתם רוצים להפתיע? נשמח לעמוד לשירותכם עם יאכטה מקושטת במיוחד ליום ההולדת שאתם חוגגים!

 

יום הולדת ביאכטה רק למי שאוהב לחגוג באמת!

יש אנשים שחוגגים יום הולדת באס אמס בטלפון ופייס בוק, ויש כאלה שמכבדים את יום ההולדת שלהם ויודעים לחגוג באמת עם חגיגה מיוחדת במינה שנותנת להם כוח לשנה חדשה, מלאת שמחה ואנרגיות חיוביות. יום הולדת ביאכטה זאת התחלה מושלמת לשנה חדשה.

לחגוג יום הולדת ביאכטה כמו שרק אתם יודעים!

אם הגעתם לפה, כנראה שגם אתם יודעים שיום הולדת חוגגים ובגדול, לכן, אנחנו מזמינים אתכם לבחור הפעם לחגוג את יום ההולדת שלכם דווקא על יאכטה. יאכטה ליום הולדת של גל ונעמה השכרת יאכטות, זאת יאכטה שיכולה להכיל עד 13 אנשים, יאכטה מרווחת במיוחד, עם פינת ישיבה מוצלת, על הסיפון יש מזרני שיזוף, יש פינת אוכל בתוך היאכטה וגם בחוץ, חדר שינה וגם מקלחת מגניבה.

גל ונעמה השכרת יאכטות תמיד מארחים ומפנקים!

אצלנו תיהנו משייט מיוחד במינו, עם מערכת סאונד מטורפת שתתרום לאווירה, חטיפים מתוקים ומלוחים, שתייה מוגזת קרה, בירות טעימות ועוד מגוון פינוקים. היאכטה שלנו בנויה כדי לארח אתכם על הצד הטוב ביותר, ותוכננה בקפידה כדי להתאים למסיבות יום הולדת ביאכטה. צוות מאיר פנים ומקצועי עומד לרשותכם לאורך כל ההפלגה, ואנחנו תמיד נותנים יחס אישי ומארגנים את יום ההולדת שלכם בתיאום מלא אתכם כך שהיאכטה תהיה מקושטת לטעמכם, המוסיקה לבחירתכם כמו שאתם אוהבים והכיבוד יהיה בהתאם לבקשתכם כך שהחגיגה תהיה מושלמת.

השכרת יאכטה ליום הולדת אטרקציות מטריפות!

כשתעלו על היאכטה ביום ההולדת אל תשכחו לנסות את האבוב הקשור שלנו על הים, כך בלב ים תוכלו ליהנות מחוויה מטריפה. ואם תרצו תמיד תוכלו לקפוץ לגיחה קלה של טבילה ושחיה מסביב ליאכטה, והסקיפר שלנו ישמח להדריך אתכם בהפעלת היאכטה עם המפרשים, ואפילו תוכלו לנהוג בה בעצמכם.

השכרת יאכטה ליום הולדת הגשמת חלום!

לא כל יום חוגגים יום הולדת ביאכטה, זאת חוויה מיוחדת במינה, לכן אם אתם רוצים לארגן משפחה או כמה חברים טובים ולבוא לחגוג יום הולדת בלב ים, אין ספק שהאווירה והתנאים המדהימים יהפכו את החוויה לבלתי נשכחת והאירוע יתועד במצלמות לזיכרון של יום הולדת בלתי נשכח.

התקשרו עכשיו ואחד מאנשי הצוות שלנו יתנו לכם את כל המידע לפני ההפלגה, עלויות, זמנים וגם טיפים לניצול מקסימלי של השכרת יאכטה ליום הולדת להפלגה קסומה!

גל ונעמה השכרת יאכטות מומחים להפקת אירועים על יאכטות

טל': 0504600470