חברת ארזים (ג.י.א) מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, הבונה מאות יח"ד בשנה וניצבת היום לצד החברות המרכזיות בשוק הנדל"ן, בימים אלה בעיצומו של תהליך מיתוג מחדש ומשנה את שמה * ותיקרא מעתה: אורון נדל"ן

 

אחרי בנייתן של עשרות פרויקטים ברחבי הארץ לאורך השנים, ולקראת צמיחה משמעותית נוספת בנפח פעילות החברה, רושמת חברת ארזים (ג.י.א) בע"מ מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, צעד חשוב נוסף בהיסטוריה שלה, ומשנה את שמה.

החברה המוערכת, שרק לאחרונה זכתה במספר מכרזים נוספים במסגרת 'מחיר למשתכן', תיקרא מעתה: "אורון נדל"ן", כנגזרת משמה של קבוצת אורון אחזקות והשקעות, אליה היא משתייכת.

לצד המיתוג המחודש, עוסקת חברת 'אורון נדל"ן' כיום במגוון רחב של פעילות נדל"נית בכל רחבי הארץ. בתחום הבנייה החדשה, מצויה החברה בימים אלה בשיווק אחרון של יח"ד בפרויקט היוקרה "royal king concept" בשכונת רמות בבאר שבע, ובעיצומה של בניית פרויקט 'מגדל העמק concept" בשכונת החורש במגדל העמק. בנוסף החברה נמצאת בעיצומו של בניית פרויקט concept 4u בשכונת הסיגליות בבאר שבע ( במסגרת מחיר למשתכן ) ובקרוב תחל בשיווקו של פרויקט מחיר למשתכן נוסף, concept כרמים במבשרת ציון.

במסגרת מחיר למשתכן, זכתה רק לאחרונה החברה בשני מכרזים משמעותיים של רמ"י- הראשון לבניית 390 יח"ד בראשון לציון, והשני לבניית 199 יח"ד באור יהודה. במסגרת תחום ההתחדשות העירונית מקדמת החברה פרויקטים רבים בגבעת אולגה חדרה, דרך השלום בתל אביב, בבת ים ועוד.

גל קסטל, מנהל השיווק בחברת אורון נדל"ן: "מתיחת הפנים המיתוגית מעמיקה את החיבור בין חברת הנדל"ן ארזים (לשעבר) ובין קבוצת אורון, אליה היא שייכת ומהווה חלק בלתי נפרד מתנופת העשייה בקבוצה בכלל ובחברה בפרט. בשנים האחרונות רשמנו הצלחות רבות בפרויקטים שונים בכל רחבי הארץ, ונמשיך להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר- גם תחת השם החדש".