לא משנה אם אנו עורכים מפגש צנוע לכמה חברים, או מפוצצים אולם לחתונה מרגשת עם מאות אורחים, דבר אחד בטוח – אירוע דורש אוכל, וכמה שיותר מפנק, יותר טוב. בעשור האחרון, עוברת ישראל מהפכה קולינרית של ממש והטעם של הקהל הישראלי הולך ומתעדן ומתוודע לטעמים מגוונים. כתוצאה מכך, מצופה מאיתנו להגיש לאורחינו באירועים מנות מושקעות, איכותיות ומגוונות, כאלו שמדברים עליהן לאחר מכן. השפע המבלבל שמוצע לנו כיום על ידי שירותי הקייטרינג השונים עשוי להקשות מאוד על בחירה נכונה. אספנו עבורך כמה נקודות שחשוב לקחת בחשבון בבחירת הקייטרינג לאירוע שלך.

כלים

 

לא למהר לעסקאות חבילה

במידה ומדובר באירוע גדול באולם או בגן אירועים, סביר מאוד להניח שבעלי המתחם יציעו לך להשתמש בשירותי הקייטרינג שלהם, ובמקרים מסוימים אפילו יחייבו אותך להשתמש בשירותיהם באופן בלעדי. מומלץ מאוד לבחון היטב את האפשרויות שלנו ולא להתפתות לסגור הכול במקום אחד. ישנם כמובן מתחמי אירועים עם קייטרינג מעולה, אבל חשוב שנשמור על האופציות פתוחות ולבחור קייטרינג שאנו נהנים ממנו, ולא את הקייטרינג שדורש מאיתנו הכי מעט מאמץ.

לחפש אחר המלצות

לא חסרים שירותי קייטרינג בירושלים, אבל כדי לבחור קייטרינג מוצלח, חשוב שנתייחס למשימה זו כמו שאנו מתייחסים לרכישת כל שירות אחר. כל אחת ואחד מאיתנו נזקק בשלב כזה או אחר בחיינו לשירותי קייטרינג לאירועים שונים. ניתן לשאול חברים קרובים אודות שירותי קייטרינג שנהנו מהם וללכת בעקבות ההמלצות. בסופו של דבר, קייטרינג טוב ישאיר אחריו שם טוב.

להתאים לאופי האירוע

לא כל אירוע דורש שנצא מגדרנו עם מנות כבדות ובשריות. למפגשים קטנים וצנועים, ניתן בהחלט לעשות כיבוד חלבי מגוון, טעים וקליל שיספק את האורחים, יהיה מהנה, אך יתאים יותר לאווירה קלילה. מאכלים חלביים בסיסיים ופשוטים שניתן להחזיק ביד כמו סנדוויצ'ונים, מאפים טובים וכו', יאפשרו לאורחים שלך לשוחח, להסתובב במתחם ולנשנש בהנאה.

אוכלוסיית האורחים

ישנם פרמטרים רבים באוכלוסיית האורחים שלנו שעשויה להשפיע על האוכל שנבחר להזמין.

  • האורחים שלך שומרי מסורת? חשוב שנבחן היטב כי הקייטרינג שבחרנו מחזיק בתעודת כשרות. רבים משירותי הקייטרינג בירושלים יציעו לך גם תפריטים כשרים למהדרין, במידת הצורך. 
  • חשוב לברר האם ישנם אורחים צמחונים או טבעונים ולדאוג להם לאלטרנטיבה. זה יגרום להם להרגיש רצויים ושחשבו עליהם. רבים משירותי הקייטרינג יציעו לך מגוון מנות צמחוניות וטבעוניות שיעשירו את היצע התפריט שלך. 
  • אוכלוסיית הגילים העיקרית היא גם מרכיב חשוב. באירוע הסובב סביב ילדים כמו ימי הולדת או בר מצווה נרצה להשקיע בקייטרינג מלא בפינוקים כיפיים שילדים אוהבים ולהציע להם, למשל, אוכל רחוב שמוגש בצורה טרנדית. לעומת זאת, באירוע לאוכלוסייה מבוגרת נלך על משהו מעודן יותר ושמוגש בצורה מסורתית ובישיבה סביב שולחנות.

שיהיה טעים

הכי חשוב, לבחור בקייטרינג שמוציא מנות איכותיות וטובות. בטעימות לקראת האירוע, חשוב שנזהה איזה קייטרינג השאיר בנו את החותם המשמעותי ביותר.