אזור השרון הוא אחד היפים, האיכותיים והנחשקים בישראל, גם מבחינת ישובים שאנשים רוצים לגור בהם וגם עבור המגזר העסקי. אזור שמצד אחד נמצא ממש במרכז העניינים, אך מצד שני מציע גם מספיק ריחוק מהטירוף של תל אביב ופסטורליות מקסימה שהופכת אותו למיוחד במינו כפי שהוא. הפעם, צוות VALLEY אירועים – מתחם האירועים האקסקלוסיבי והיוקרתי בשרון ובישראל – פונה אליכם במגזר העסקי וריכז עבורכם 5 סיבות מצוינות מדוע אירועי השקה בשרון הם הבחירה המושלמת.

כלים

מיקום גיאוגרפי מצוין ונגיש

אזור השרון מציע מיקום גיאוגרפי מצוין עבור קיום אירועי השקה עסקיים, מיקום המגיע יחד עם נגישות מעולה לכלל המרחב באמצעות כבישים מהירים וגדולים וכן באמצעות מערכות התחבורה הציבורית. השרון הוא האזור שהכי קרוב לגוש דן (תל אביב וסביבתה) מדרום וקצת ממזרח, כך שקל ומהיר מאוד (למרות הפקקים) להפיק אירוע השקה בשרון שתקיימו ב-VALLEY וגם אין צורך להיכנס לטירוף התחבורתי של תל אביב.

קרוב למרכזים העסקיים של המשק הישראלי

אירוע השקה הוא אירוע עסקי המיועד לחשוף את המוצר/השירות או החברה שלכם לקהל היעד המתאים, תוך כדי שאתם מעבירים מסר חד וברור של איכות, השקעה, יוקרה ומיתוג מעולה (לכן הבחירה בוואלי אירועים היא האופטימאלית...). בתור אירוע כזה, ובין אם אתם פונים ללקוחות במגזר העסקי או במגזר הפרטי-קמעונאי, אזור השרון הוא בחירה מצוינת. השרון קרוב למרכזים העסקיים הראשיים של המשק הישראלי, כאשר לא מעט מרכזים עסקיים ומסחריים נמצאים ממש באזור השרון עצמו. יש לכך יתרון כי קניינים, אנשי רכש, אנשי שיווק, אנשי פיתוח עסקי, מנהלי מכירות ושאר בעלי תפקידים רלוונטיים להצלחת המוצר או השירות שאתם משיקים נמצאים בקרבה גיאוגרפית לאירוע שלכם בשרון.

מתחם VALLEY אירועים מציע מיקום מעולה מבחינה זו, בעמק התעשייתי החדש של כפר סבא – קרוב למרכזים הפיננסיים של ת"א וגם למרכזי ההייטק ברמת החייל והרצליה פיתוח, כמו גם למוקדי ההנהלה של הגופים הצרכניים והתעשייתיים המובילים והגדולים במשק.

יחס אופטימאלי בין מיקום מרכזי לבין פסטורליות טבעית

לצד מיקום גיאוגרפי נגיש מאוד וקרוב לתל אביב והקירבה למרכזים עסקיים חשובים במשק הישראלי, אזור השרון מציע גם יחס אופטימאלי ומנצח בין המיקום המרכזי והנגיש שלו לבין הפסטורליות הטבעית המאפיינת את האזור. שפע מרחבים ירוקים לצד המרחבים העירוניים, יותר שטחים פתוחים ואווירה נעימה ומזמינה יותר – קלאסי לאירועים.

כך, וואלי אירועים יכול להציע מתחם מרכזי ונגיש, אך גם גדול, רחב ידיים ושקט עם פסטורליות קסומה היוצרת גן מטופח ומרהיב יחד עם אולם אירועים ענק ואקסקלוסיבי.

כ

מבחר גדול של אולמות אירועים

לאזור השרון יתרונות רבים, לכן לא מפתיע שקמו באזור הרבה מאוד אולמות וגני אירועים, חלקם מהנחשבים ביותר בישראל. כך יש לכם בתור לקוח עסקי מבחר גדול מאוד של מתחמי אירועים לבחור מהם, זה תורם לתחרות במחירים וגם לשיפור השירות והחוויה כדי להתבלט מעל אולמות אחרים.

משיכת כישרונות מובילים בתחום האירועים

בזכות כל החוזקות של אזור השרון, מתחם אירועים יוקרתי ומוקפד כמו VALLEY (למרות שאין "כמו" וואלי, כי יש רק אולם אחד כזה בארץ) יכול למשוך אליו כישרונות מובילים ואיכותיים בתחום האירועים – כדי להפיק עבורכם אירוע מפנק, מרהיב בכל היבט ואיכותי ללא פשרות. הכוונה היא למשל למשיכת כישרונות קולינריים כמו שף הבית של וואלי, מקצועני הפקה עם ניסיון מוכח באירועים היוקרתיים ביותר, אנשי טכנולוגיות אירועים וכן הלאה.

אזור השרון הוא האפשרות המושלמת ביותר לאירוע ההשקה הקרוב שלכם, ומתחם VALLEY הוא הטופ שבטופ בשרון ובכלל בישראל. פנו אלינו היום לתיאום פגישה וסיור ותחילת תכנון אירוע השקה מנצח.