כיום בעידן הדיגיטלי בו הכול מונח על השולחן, או יותר נכון על המסך (כזה או אחר), אנשים מוצאים עבודה ביתר קלות, פשוט כי הם יכולים להפעיל קשרים אצל אינספור חברים מהרשת החברתית, להיכנס לקבוצות ייעודיות לחיפוש עבודה בפייסבוק, להיכנס למדורי דרושים, לדלות מהרשת פרטי קשר של חברות רצויות ולפנות אליהן באופן עצמאי, לתפעל פרופיל בלינקדאין וכדומה. עם זאת, גם קיימות חברות השמה, ועם כל הכבוד לשאר החלופות, אין לה באמת מתחרות ראויות, ועל כן נעצור להבהיר מדוע גם בעידן של היום חברות השמה רלוונטיות, ואף יותר מאי פעם.

כלים
חברות השמה מדוע כדאי להיעזר בהן
חברות השמה מדוע כדאי להיעזר בהן

יותר איכות בפחות זמן

חושבים שכיום כל המשרות מפורסמות במדיה? תחשבו שוב! האמת היא שחברות גדולות שמחפשות עובדים איכותיים בוחרות להיעזר בחברות השמה, פשוט כי הן מסננות עבורם את העובדים המתאימים ביותר, כך שנחסך זמן רב, זמן שניתן לנתב עבור אפיקים אחרים. שנדגים? אם חברת תוכנה מחפשת עובד לתפקיד מסוים, היא תפעל כהלכה אם תשווה בין חברות השמה הייטק ותבחר בטובה ביותר. באופן שכזה החברה תימנע מהצפה של פניות שאינן רלוונטיות ותמצא בזמן הקצר ביותר את העובד הרצוי.

אווירת שושו

יש חברות שמחפשות עובד מסוים, אך אינן ממהרות לפרסם, ולו כי העובד הנוכחי אינו יודע שהוא עומד לאבד את מקומו, החברה אינה רוצה שהחברות המתחרות יידעו שהיא פתחה מחלקה נוספת וכדומה. אי לכך כאשר מחפשים מקום עבודה חדש ונעזרים בחברת השמה, הרי שמגדילים את היריעה - נחשפים לשלל אופציות תעסוקה שבאופן אחר היו מתפספסות.

לעבוד מבלי לעבוד

כל מי שאי פעם היה בין עבודות, יודע עד כמה החיפוש דורש מאמץ גדול, יודע עד כמה זה מתסכל להעביר עוד חודש ללא משכורת ויודע כמה כל עזרה הינה מבורכת. אי לכך באמצעות פנייה לחברת השמה זוכים לקבל את העזרה הרצויה ואף אין צורך לשלם על השירות, משמע אין שום סיבה לא להיעזר בכלי המקצועי - בכלי שפועל עבורכם. כל שצריך לעשות זה רק ליצור קשר עם חברת השמה מתאימה, למסור פרטים ולהרוויח משלל הצעות רלוונטיות. כמו כן, באמצעות פנייה לחברה זוכים לזריקת מוטיבציה, ולו כי מרגישים שלא נמצאים לבד במערכה, אלא יודעים שיש מישהו שחושב עליכם ומנסה לסייע.

מידע פנימי

לבסוף נציין שכאשר מגיעים לריאיון עבודה נוטים לחוש בהתרגשות קלה לצד חשש, ועל כן כשמגיעים לריאיון מטעם חברת השמה, זוכים להיערך כהלכה, וזאת כי חברת ההשמה יודעת להעניק דגשים חשובים, כך שזוכים לצלוח את הריאיון באופן מרבי. כמו כן, לא רק שניתנת עזרה בהכנה, אלא חברת השמה גם מסייעת לסדר את קורות החיים ומרוויחה רק כאשר היא מתאימה בין משרה פנויה לעובד. מסקנה? אין שום סיבה (ולו אחת) לפעול לבד, במיוחד כשגדוד של מומחים עובד עבורכם. בהצלחה!