התאריך של החופשה שלכם מגיע סוף כל סוף, ואתם רק צריכים לבחור היכן תנפשו הפעם. בשנים האחרונות אנשים רבים מעדיפים את הפרטיות שלהם, ופעמים רבות הם עומדים בפני החלטה לא פשוטה – האם לנפוש בווילה או בצימר?

 

וילה וצימר – היתרונות שישדרגו את החופשה שלכם

ראשית, לפני שנענה על השאלה במה כדאי לבחור, נעמוד על היתרונות של הווילה והצימר. אז כך, בניגוד לבית מלון המשותף לנופשים כמוכם, כאשר אתם שוכרים מקום בווילה או בצימר, אתם כל הזמן לבד. זה אומר שהבריכה שייכת רק לכם ואינכם צריכים להצטופף עם שחיינים אחרים, רעש הילדים היחיד שתשמעו הוא רעש הילדים שלכם (ובינינו, אליו אתם כבר די רגילים), ואתם רשאים לבשל במטבח שלכם כל מה שתרצו. כמו כן, בחצר מחכים לכם פינות ישיבה וערכה להכנת ברביקיו, לכל מי שאוהב לנופף במנגל ולעשות על האש.

כך שאם אתם רוצים לצאת לחופשה בראש שקט, מבלי להיתקל בנופשים אחרים, וילת נופש או צימר הם הפתרון הטוב ביותר שתוכלו למצוא. וכמובן, כל האטרקציות בווילה או בצימר פתוחות לכם: משחקי שולחן כמו הוקי אוויר או כדורגל, פוקר ועוד. כעת, נותר לענות על השאלה מה כדאי יותר ולמי. יותר מכך, הווילות והצימרים קרובים בדרך כלל לאטרקציות שבחוץ דוגמת סדנאות אומנות ואוכל, רכיבה על אופניים ומסלולים יפהפיים בחיק הטבע.

ואם אתם רוצים לנוח ולקחת פסק זמן מהיום הארוך והמהנה, תוכלו תמיד להתרווח על המיטות הנוחות ולצפות בתכנית האהובה עליכם המשודרת בטלוויזיית פלזמה איכותית.

וילה לחופשות הגדולות באמת

חופשה בווילה בצפון, לדוגמה, מתאימה למספר רב יותר של נופשים. לדוגמה, אם אתם, בתור סטודנטים, מעוניינים לצאת לחופשה קצרצרה עם כל המחלקה לפני שמגיע עוד סמסטר, כדאי לשכור מקום בווילה. בווילה גדולה ומרווחת יש מקום לנופשים רבים, ואפשר לערוך ערב בירה ובריכה ללא כל הפרעה. מעבר לכך, הווילה מתאימה למשפחות מרובות ילדים. הילדים יכולים להתרוצץ ברחבה הגדולה, ואתם לא צריכים לדאוג להם. זאת משום שהווילה מגודרת בדרך כלל בשער, כך שהילדים יהיו בטווח הראייה שלכם בכל עת.

צימרים לחופשה קטנה וחווייתית

צימרים מתאימים יותר לחופשות קטנות באווירה אינטימית. הדוגמה הבולטת ביותר, היא חופשה לזוג רומנטי במיוחד. לא משנה אם אתם חוגגים אירוסין, יום נישואין או שסתם החלטתם לעשות הפסקה מהחיים ולבלות כמו שצריך, הצימר הוא המקום המושלם עבורכם. בצימר עץ קטן בצפון, תוכלו ליהנות מהחוויות הקטנות של פעם בחיים: להתפנק בג'קוזי, להזמין עיסוי משחרר, ליהנות מבר משקאות איכותיים או לפתוח את הבוקר בארוחת בוקר כפרית טעימה שלא טעמתם באף מקום אחר.

הצימר מתאים גם למשפחות קטנות המעוניינות לצאת לנופש או לחגוג אירוע מיוחד כמו בר מצווה או יום הולדת לסב. בצימר הנעים והנוח אפשר למצוא את כל מה שאתם צריכים עבור הילדים: משחקיה, לול לתינוקות ועוד.