אין דבר שיכול להשתוות לרגע הזה, שמצאתם חבילות נופש משתלמות במיוחד ליעדים משתלמים במיוחד. אבל רגע לפני שאתם לוחצים על כפתור הרכישה, חשוב לעצור ולבדוק לעומק מה בדיוק מציעה לכם חבילת הנופש אותה אתם רוצים להזמין, על מנת לוודא שהחופשה החלומית שמשתקפת ממסך המחשב שלכם - אכן תשאר כזו גם במציאות. אז במיוחד עבורכם, מחפשי הדילים וחבילות הנופש, הנה כמה דברים שחשוב לבדוק רגע לפני שרוכשים חבילה נופש לחו"ל.

כלים

 

בדקו תאריכים נוספים

לא, אין צורך לחפש תאריכים חודש אחרי המועד המתוכנן אליו תכננתם לצאת לחופשה על מנת לקבל חבילות נופש אטרקטיביות יותר. אבל לפעמים, תזוזה של יום אחד קדימה או אחורה, יכולה לעשות את כל ההבדל. חשוב להבין, מחירי החבילות תלויים במועדים וזמנים שונים ובלא מעט מקרים, אפילו השינוי הקטן ביותר, יכול לעשות את כל ההבדל. לדוגמה, במקום לצאת בחמישי, אחד מהימים העמוסים במיותר שעבור ישראלים רבים מסמן את תחילתו של סוף השבוע המיוחל, נסו לחפש חבילות נופש שמתחילות דווקא ביום רביעי. אמנם מדובר עדיין מדובר באמצע השבוע, אבל המחיר המוזל – יכול להשתלם בחישוב הכללי של החופשה. כמובן שהדבר תלוי גם בגורמים נוספים, כמו ימי החופש אותם תוכלו לקבל מהעבודה, אבל אם יש לכם את האפשרות לשחק מעט עם התאריכים – אל תהססו.

בדקו את חברת התעופה

מרבית הדילים וחבילות הנופש מציעים לכם גם טיסה וגם מלון במחיר כולל ומפתה במיוחד. אבל רגע לפני הרכישה, חשוב לפרק ולבדוק את כל אחד מהגורמים שמרכיבים את החבילה שלכם. ואמנם זה נראה פעוט, אבל השירות שתקבלו מחברת התעופה שלכם יכול לעשות את כל ההבדל בין חופשה נעימה, לחופשה מסוייטת. חפשו בקורות על חברת התעופה, על המענה שהיא נותנת בעת ביטול/דחיית טיסה (מטעמה), על השירות שתקבלו אפילו מנושאים פעוטים אך חשובים כמו אובדן מזוודה וכו'. יכול שתגלו שהמחיר הזול, כולל איתו חברת תעופה לא אמינה בעלת דירוג נמוך במיוחד, מה שיהפוך את הדיל עצמו – ללא משתלם.

בדקו את בית המלון

בדיוק כמו עם חברת התעופה, גם את בית המלון המוצע לכם בחבילת הנופש כדאי לבדוק על מנת לוודא שאכן מדובר במלון איכותי ברמה גבוהה. קיימים כיום עשרות אתרים להשוואת מלונות שמאפשרים למבקרים שבו להשאיר חוות דעת על המלון. האתר המומלץ ביותר לבדיקה שכזו, הוא ללא ספק TripAdivsor, שמציע למבקרים לא רק אפשרות להשאיר חוות דעת, אלא גם תמונות שמשקפות את המציאות בצורה הטובה ביותר.