ירושלים, בירת ישראל, היא בין הערים האטרקטיביות ביותר בעולם, ומה יותר מיוחד מטיול רומנטי על סגווי בירושלים?

 

ירושלים הינה עיר מיוחדת במינה, ולכן לא בכדי מדי פוקדים אותה עשרות אלפי תיירים מכל רחבי העולם: מדובר בעיר יפהפיה בעלת היסטוריה מרתקת, ארכיטקטורה מיוחדת, המוקפת בנופים מדהימים, וכמובן קדושה לשלוש הדתות. דווקא בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים נופשים בבירה, ולאו דווקא תיירים.

ומה יותר מיוחד מטיול רומנטי על סגווי בירושלים?

מהו טיול סגווי בירושלים?

סגווי הינו כלי תחבורה המופעל באמצעות חשמל ובעל שני גלגלים.

הסגווי כול להגיע עד למהירות של 20 קמ"ש ולכן זהו כלי התחבורה האולטימטיבי לכל מי שמעוניין לסייר ברחובות העיר ולהיכנס עד לתוככי הסמטאות כולל הסימטאות הצרות ביותר, כל זאת מבלי להתעייף ולהתאמץ יתר על המידה.

הסגווי פועל גם על פי תנועות הגוף של הנוסע - הוא מותנע באמצעות מפתחות, וכאמור בכדי להניעו או לעוצרו אין צורך בבלם או מעצור, הכל מתבצע על פי תנועות הגוף של הרוכב/ת.

סגווי בירושלים כהפתעה רומנטית

לעיתים אנו מעוניינים להפתיע מישהו מיוחד, אהוב וקרוב באמצעות מתנה ייחודית ומקורית. אז אומנם רכישת מתנה הינה תמיד אפשרות, אך בהחלט מומלץ מדי פעם "לשבור שיגרה" באמצעות מתנה ייחודית ושונה. רכישת סיור סגווי בירושלים הינה בהחלט מתנה שכזו, רעיון שאין ספק כי ישמח את בן או בת הזוג - לשני בני הזוג מובטחת חוויה רומנטית שאין שני לה ברחובות ירושלים. סיור שכזה הינו הזדמנות לצבור חוויות משותפות ולבלות זמן איכות. זוהי בהחלט התנסות מרגשת מאוד אשר תיצור התלהבות בקרב שני בני הזוג אחד. סביר להניח כי טרם חוויתם חוויה זו וסיור שכזה בעיר מיוחדת כמו ירושלים יכול להוות הזדמנות מצויינת לחוות זאת יחדיו.

טיול על סגווי בירושלים מבטיח כמה שעות של זוגיות צמודה ואווירה רומנטית נפלאה. מומלץ להצטרף לסיור מאורגן, אותו ילווה מדריך מקצועי המכיר את העיר היטב.

סיורים שכזה אורך עד שעתיים, כשכבר בתחילתו לומדים כיצד עושים שימוש נכון ובטיחותי בסגווי.

היכן מטיילים בעיר?

במהלך טיול סגווי בירושלים, ניתן לסייר במוקדי האטרקציות של העיר ובשכונותיה. בזכות ייחודו של הסגווי אפשר בקלות לטייל בסביבות העיר העתיקה ולבקר במרכז העיר, בשכונות השונות כמו נחלאות, משכנות שאננים ואף ניתן להגיע למחנה יהודה ולסייר בין הדוכנים והמסעדות בקלות יחסית.

הסיורים נערכים גם בשעות היום וגם בערבים. לזוגות רומנטיים מומלץ לבחור סיור בשעות הערב, מה שיעצים את תחושת הרומנטיקה.