אם פעם אנשים חלמו להיות שחקנים מפורסמים והבינו שהדבר כרוך בהשקעה רבה, הרי שכיום דור האינסטנט מוביל למגמות חדשות, כאלו שאינן בהכרח רעות, אך שכן מצריכות ליישר קו, ולו בכדי להרוויח יותר. מכאן שבין היתר כיום רבים חולמים להיות כוכבי רשת, ואף ניתן בקלות להבין אותם - מדובר בסוג של עבודת חלומות, בה מתפרסמים יחסית במהירות, משתפים אנשים, מעבירים מסרים, מייעצים, או פשוט רוקדים ומצלמים, כך שזוכים לחשיפה רבה ואף להכנסה צדדית מניבה.

כלים
רכשי צפיות והפכי לכוכבת ברשת
רכשי צפיות והפכי לכוכבת ברשת

בוחרים בדרך הקלה

אז איך מנצלים את היתרונות של העידן הנוכחי, איך הופכים להיות כוכבי רשת מצליחים? ובכן דבר אחד בטוח חשוב והוא פופולאריות, ופה נציין שממש כפי שכסף עושה כסף, כך גם צפיות מובילות לעוד צפיות, ועל כן הרבה עסקים לצד אנשים פרטיים בוחרים לרכוש צפיות. באמצעות רכישת צפיות זוכים להזניק את הנוכחות ולהגדיל את הפופולאריות בטווח זמן יחסית קצר, כך שללא ספק מדובר בקיצור תהליכים וכל עוד משכילים לתחזק את ההצלחה, הרי שתוך זמן קצר זוכים להיות כוכבי רשת, ופה נחדד שיש לבחון האם מדובר ברכישת צפיות שבין היתר יודעות לכלול מעורבות ואף מהו הצורך הנקודתי.

כוחו של סיפור

לא מעט כוכבי רשת מפורסמים צלחו באמצעות רעיון טוב, באמצעות דמות שאליה הם נצמדו - באמצעות סיפור מסגרת גאוני שהצליח ליצור עניין ולהגדיל את מעגל הצופים. מכאן שאם גם אתם חולמים להיות כוכבי רשת, יש להיות מעט יצירתיים ופשוט לעצור לחשוב מה ניתן לעשות מעט שונה והרבה יותר מעניין. אי לכך גם חנון מחשבים יכול להיות כוכב רשת, אם הוא רק יעלה על הנוסחה הנכונה כיצד להציג את הדמות שלו. מבקשים דוגמאות? תבחנו את הנוכחות של שפיטה ונועה קירל.

בוררים ומשלבים

הרשת הדיגיטלית מציעה מגוון ערוצים בהם ניתן לפעול, ועל כן יש לבחור את הפלטפורמה הנכונה במיוחד עבורכם, בהתאם לסוג העיסוק הבולט שמאפיין אותכם, כאשר יוטיוב, טוויטר, אינסטגרם ופייסבוק מהווים כתובות עיקריות, ותמיד מוטב לשלב פעילות בין מגוון מוקדים, ולו באמצעות קישורים. בנוסף, חשוב להכיר בחוזקה של כל כלי, משמע להבין היכן לפרסם סרטון, היכן ליצור תוכן יצירתי, היכן לערוך תמונות וכדומה.

שיתופי פעולה

שיתופי פעולה מאפשרים לגלוש על ההצלחה של גורמים אחרים ועל כן אם רק מתאפשר לשתף פעולה עם מגוון אושיות בתחום, ואף לשתף פרופילים שכוללים אינספור עוקבים, הרי שכל עוד השיתופים מושכלים ואיכותיים, קשורים ומחמיאים - זוכים להגדיל בן לילה את המוניטין.

לגרום לאחרים לעבוד עבורכם

לא חסרים מגוון רעיונות שיגרמו לעוקבים שלכם לסייע בהגדלת כמות הצפיות, וזאת באמצעות נוסחה שמניעה להיות פעילים (ולא רק עוקבים פאסיביים), תרחיש שכידוע מקדם באופן הרבה יותר אפקטיבי. כיצד אם כן עומדים במשימה? תבקשו מהעוקבים לשתף בתחושות, בסיפורים אישיים, העלו תחרויות וכדומה. כל עוד הטריגר יהיה רלוונטי ומעניין, תזכו לחשיפה מרשימה. מכאן שטריקים לא חסר, רק צריך תשוקה, מעט זמן, בירור מקדים, בחירות מושכלות וכמובן התמדה - בהצלחה!