אימון עסקי

ממש כמו מאמן ספורט מקצועי, מאמן עסקי לעסקים קטנים מתמקד בחשיפה, והוצאת הטוב ביותר שכבר נמצא בתוככם. באימון לעסקים קטנים אנו מתמקדים ב"תמונה הגדולה" של מה שאתם רוצים ליצור לעסק שלכם (ולאורח החיים שלכם), ומתמקדים בהגדרת החלומות והיעדים שלכם וביצירת מוטיבציה להגשמת החלומות והיעדים.

אימוץ עסקי
אימוץ עסקי

 

מאמן עסקי חותר להגדלת הפוטנציאל העסקי והאישי שלכם על ידי הכוונה, עידוד, תמיכה והזדהות.

מאמן עסקי יעזור לכם להגיע לתובנות כנות לגבי החסמים שמעכבים אתכם ולגבי הבעיות שתוקעות את העסק שלכם מלהתפתח.

מאמן עסקי יעזור לכם למצוא את "החוכמה הפנימית שלכם״

התוצאה נטו של אימון לעסקים קטנים היא שאתם יוצרים תוכנית עבודה להתקדמות העסק שלכם. המאמן שלכם יהיה שותף אקטיבי ויתמוך בכם בדרך להגשמת היעדים העסקיים והאישיים שהוגדרו בתחילת התהליך.

ייעוץ עסקי

בייעוץ עסקי לעסקים קטנים היועץ העסקי מתפקד כמומחה מקצועי, בין אם זה בשיווק ופרסום, ניהול פיננסי, תכנון אתרים, פיתוח אסטרטגיות לעסק או כמומחה להגדלת המכירות וההכנסות לעסק.

היועץ העסקי ילמד אתכם מיומנויות, כמו ניהול זמן יעיל, טכניקות טובות יותר של שיווק באינטרנט, ניהול תזרים מזומנים ועוד.

לאחר דיון וניתוח מדוקדק של העסק והגדרת התוצאות העסקיות הנדרשות, אנו יוצרים עבורכם בשיתוף פעולה מלא, תוכנית עבודה פרקטית לעסק.

מהות הייעוץ העסקי הוא להגדיל את העושר שלכם, ליצור מקורות הכנסה יציבים וקבועים לעסק שלכם ולבצע את התהליך מבלי לזעזע את העסק שלכם ואת הפעילות העסקית הקיימת.

אנלוגיה טובה שממחישה את ההבדל בין מאמן עסקי ליועץ עסקי:

מאמן עסקי יעזור לך להבין כיצד ומדוע אתה רוכב על אופניים, יעזור לך להגדיר מה עוצר אותך מלרכב כמו שצריך וירוץ לצדך כשאתה רוכב.

יועץ עסקי יסביר לך מדוע סוג אופניים עדיף על האחר, ינחה וילמד אתכם תכלס איך לרכב על האופניים, ובמידת הצורך אף ירכב על האופניים עבורכם.

אז מה מתאים לכם יותר? יועץ עסקי או מאמן עסקי? התשובה תלויה בצרכים שלכם ובאילוצי הזמן שלכם.

אימוץ עסקי

אני עובד עם לקוחותיי באופן ייחודי - אני מתפקד גם כמאמן וגם כיועץ עסקי בו זמנית.

למצב זה אני קורא ״אימוץ עסקי”.

המשמעות היא שאני מציע לכם את הטוב ביותר משני המקצועות: ייעוץ ומומחיות כשאתם זקוקים לכך, יצירת מוטיבציה וסיעור מוחות כשאתם תקועים והגעה לתובנות שיביאו אתכם למימוש הפוטנציאל העסקי שלכם.

אז אם מתאים לכם אימוץ עסקי = שילוב של ייעוץ ואימון עסקי יחד, צרו איתנו קשר בהקדם!

נכתב באדיבות משה הרשקו, מנכ"ל חברת גו פורוורד ייעול ופיתוח עסקים:

www.4ward.co.il