צילום הריון כבר מזמן לא רק טרנד זמני אלא חוויה שכמעט כל אישה בהריון חושבת לעבור – אם לא בהריון הראשון, אז בהריון השני. אבל למרות שמדובר בחוויה שנועדה להיות משחררת וכיפית, הרבה נשים מוצאות את עצמן ימים שלמים לפני כן מסתכלות באתרי אינטרנט בתמונות וקוראות מידע על מנת לבוא מוכנות כמה שיותר. הנה כמה טיפים ומידע שיכולים לעזור לכן להגיע מוכנות לצילומי הריון ולהפיק מהם את המיטב.

כלים

 

מתי הולכים לצילום הריון?

צילומי הריון צריך לעשות כשהבטן עגלגלה ויפה אבל לא בשלב מאוחר יותר של ההריון על מנת שתוכלי להיות במיטבך בזמן הצילומים. הזמן האידיאלי לצילומי הרון הוא בין השבוע ה-30 לשבוע ה-34 אך זה יכול להשתנות בין הריונית אחת לאחרת. אם יש לך תאומים ייתכן שתצטרכי ללכת אפילו מוקדם יותר. בין כה ובין כה, מומלץ לשריין מקום אצל צלמת הריון מכיוון שיש לצלמות האלו המון עבודה וצריך לקבוע מראש זמן מתאים.

איך בוחרים צלמת הריון?

יש לא מעט צלמות הריון שאפשר למצוא באינטרנט, אך איך יודעים שהצלמת שמצאתם בגוגל היא הצלמת שמתאימה עבורכן? ובכן, לפעמים צריך לעשות סינונים. הסינונים הראשונים הם כמובן בהסתכלות על התמונות של הצלמת שהיא מפרסמת בבלוג / באתר / בדף הפייסבוק שלה. לפעמים אפשר לדעת כבר על ההתחלה שסגנון צילום מסוים יותר מתאים לך מאשר סגנון אחר ולכן הסתכלות על מגוון תמונות של הצלמת תאפשר קבלת החלטה נבונה יותר. השלב הבא יהיה שיחת טלפון לחלק מהצלמות שמצאו חן בעיניך כדי לראות עם מי יש כימיה טובה יותר.

כמובן שהשלב האחרון הוא לא פחות חשוב – עניין המחיר. שאלו מה המחיר של צילומי ההריון ותוודאו בדיוק מה אתן מקבלות בתמורה. זמן הצילום, אם זה נעשה בסטודיו או בחוץ ואם יש אביזרים / בגדים שאפשר להשתמש בהם בצילומים או אם יש ציוד מתאים בשביל ז'אנר מועדף בצילומים כמו למשל צילומי רטרו / וינטג'.

איפה מצטלמים צילומי הריון?

צילום הריון נעשה בדרך כלל בסטודיו של צלמת ההריון או בחוץ / בטבע. במזג אוויר חורפי וגשום לא יתאפשר כמובן לעשות צילומי הריון בחוץ ולכן האופציה היא בסטודיו. גם במקרים של ימי שמש קיציים וחמים מדי אולי לא כדאי להתייבש בחוץ. במקרים רבים אפשר להשיג תוצאות לא פחות טבעיות ויפות גם בתוך סטודיו. עם הציוד המתאים אפשר לבצע תמונות מיוחדות ועם עריכה במחשב אפשר לגרום להן להיראות כאילו הצטלמת בחוץ / בים / ביער ובכל מיני מקומות מדהימים שיגרמו לאנשים להשתאות כיצד הגעת להצטלם שם. בנוסף, צילום הריון בסטודיו מומלץ לנשים דתיות מכיוון שמדובר בצילום הריון צנוע.

צילומי הריון זה הרבה יותר מאשר סתם צילומים. זו חוויה מיוחדת שלא תשכחי לכל החיים. בהצלחה