אחת החופשות המושלמות עבור תיירים רבים היא חופשת קרוזים באירופה. יש לכך סיבות רבות. הספינה היא בית מלון צף ברמה גבוהה מאוד. יש בה כל מה שנדרש בכל חופשה פרטית אחרת ופינוקים נוספים ומגוונים. המתקנים כוללים בריכות ומתקני ספא וכושר, משטחי שיזוף ורביצה ועוד. יש בה שפע של מתקני משחקים. האירוח כולל ארוחות בוקר, צהריים, ערב, ובנוסף לכך, ארוחות לילה מפנקות ומזנונים פתוחים כל העת. בערבים דואגים לבידור מגוון. יש בה קזינו, פעילות לילדים בתוך משחקיות וכדומה. המטרה היא להנעים את שהות האורחים בכל רגע נתון.

כלים

 

מסלול השייט מתוכנן בקפידה. הוא עצמו נערך בלילות ובימים הספינה עוגנת בנמלים של ערים ואתרים מובילים בים התיכון. הנוסעים יכולים לצאת לטיולי יום מערים איטלקיות כמו ונציה באיטליה, ברצלונה בספרד, פיראוס וולוס ביוון ועוד. בנוסף, יש מסלולים העוגנים באיים נחשבים דוגמת כרתים, קפריסין, מלטה ועוד. כך, שהחופשה משלבת נופש פעיל וטיולים מודרכים לאתרים פופולאריים. מי שאינו מעוניין בטיול מודרך יכול לרדת בנמל ולבצע טיול עצמאי כרצונו.

דגש מיוחד ניתן לנושא האוכל והחוויה הקולינארית הינה עשירה. התפריטים מגוונים והאוכל מוכן ברמת הגבוהה ביותר שיש בכמויות בלתי מוגבלות, וכאמור, ממבחר עצום ולאורך כל היום. הוא מותאם למבוגרים ולילדים בגילאים שונים כאחד. ככלל, קרוזים באירופה מותאמים למגוון רחב של תיירים: לזוגות, ליחידים, קרוזים באירופה למשפחות, לחבורות ועוד. כל אחד ימצא את מקומו ויוכל ליהנות מאירוח המתאים לצרכיו ולטעמו. ניתן לקבל תאי לינה במגוון מחירים כאשר התאים על הסיפון ומעליו יקרים יותר מאלו שבבטן הספינה.

רמת האירוח גבוהה בזכות צוות ענק המשרת את האורחים לאורך כל שעות היממה וממלא, במידת האפשר, את כל מבוקשם. הספינות גדולות ובעלות נפח רחב, ומשום כך, הן בטוחות מאוד ולא ניתן לחוש את תנודות הגלים. הן מפוארות מאוד והדבר ניכר בכל מקום. כך יכולים המטיילים ליהנות מעיצוב פנימי נאה לעין ומאווירת החופש האולטימטיבית. קיימים מסלולי שיט שונים מהם ניתן לבחור את המועדפים מבחינת הטעם והצרכים. קיימות חבילות אירוח מגוונות הכוללות גם העברות לספינות, כך, שהכול יעיל ונוח.