פוקר הוא משחק קלפים אהוב ומוכר במהלכו משתתפים בין שניים לעשר שחקנים. מטרת המשחק היא להיות עם היד הגבוהה ביותר בסיבוב ולהרוויח את הצ'יפים בהם השתמשו המשתתפים האחרים בסיבוב. המנצח הוא השחקן עם כמות הצ'יפים הגבוהה ביותר. לארגן ערב פוקר עם כל החברים או המכרים שאוהבים את המשחק זה משימה מאתגרת, בעוד ניתן בקלות לארגן משחק פוקר אונליין.

 

היתרונות של הפוקר אונליין

אינכם צריכים להתעסק במשימת ארגון הכוללת קניית כיבוד, תיאום לוח זמנים בין המשתתפים ואיתור משתתפים המכירים את המשחק ושווי כוחות אליכם, פוקר אונליין פותר לכם את הבעיה. תוכלו בכל עת להיכנס לאתר ולשחק עם אנשים שהם באותה הרמה כמוכם, להצטרף לשולחנות עמוסים יותר או פחות, ולשחק עם כמות הצ'יפים שאתם מעוניינים להשקיע.

בכל שעה ושעה יש אנשים הגולשים באתר ומשחקים פוקר להנאתם, הצטרפו אליהם ותרוויחו מחברת אנשים הנהנים לשחק קלפים. קיימים מספר סוגי פוקר הנפוצים למשחק. כארבעה ליתר דיוק, כאשר הנפוץ ביותר הוא טקסס הולדם ששייך לפוקר מסוג Community Card. תוכלו לשחק פוקר אונליין לפי הסוג האהוב עליכם, ללמוד את יתר סוגי הפוקר ולהשתתף בטורנירים שונים של פוקר, בקלות רבה על ידי התחברות לאינטרנט. לא תהיו צריכים לנסוע למועדון קלפים או למקום המפגש, תישארו בתנוחה האהובה עליכם ובאזור הנוחות שלכם. במשחק פוקר אמיתי המשתתפים יושבים אחד מול השני ומסוגלים לקלוט את המבטים אחד של השני. לפי המבטים, השחקנים יכולים לנחש האם שחקן מסוים משקר ואין לו יד טובה כמו שמבטיח.

במשחק דרך האינטרנט, כל שחקן יושב מול צג המחשב שלו, ולשחקנים אין יכולת לקבל אינטואיציה ממבט הפנים אחד של השני. מצב זה מגביר את אפשרויות הזכייה שלכם במידה שאינכם טובים כל כך בהעמדת פנים. במהלך משחק מול אנשים אינכם יכולים להסתכל בדירוג הידיים במקרה ששכחתם, בעוד שבפוקר באינטרנט תוכלו בקלות לפתוח בדפדפן עוד דף המציג את דירוגי הידיים ולהביט בו במידה שאתם מתלבטים אם היד שלכם טובה או לא.

טיפים לדרכי משחק בפוקר

הכרת חוקי הפוקר הוא לא הידע היחידי הנחוץ על מנת להצליח ולנצח במשחק. ניצחון במשחק הפוקר מעורבב בניסיון, ידע, מזל, שימוש בטכניקות וכלים. הנה כמה טיפים שאספנו ויכולים לעזור לכם לשפר את סיכוייכם לזכות במשחק הקרוב:

היו ממוקדים מטרה במשחק, שימו לב לכל הקלפים הנפתחים בשולחן. חשבו אילו סוגי ידיים יכול להיות למשתתפים בהתאם לקלפים, למשל, האם יש סיכוי שלשחקן יש צבע?. בהתאם להסתכלות על כל שדה השולחן תוכלו להעריך את רמת היד שלכם בניגוד לשאר ולהחליט על המהלכים שלכם במשחק. ישנם פעמים במשחק, בהם אין לנו יד טובה אבל אנו מחליטים לשים צ'יפים ולהתנהג כאילו יש לנו את היד הכי טובה על השולחן, כדי להפחיד את היתר ולנצח בסיבוב. אל תעשו את המהלך פעמים רבות, כדי שהמשתתפים לא ידעו שיש לכם נטייה לבלף ויפסיקו לחשוש להמשיך בסיבוב איתכם. הכירו את המהלכים של המשתתפים השונים. לכל משתתף דרכי פעולה שונות וניתן לחזות את מהלכיהם אחרי צפייה בדרך המשחק שלהם. הביטו במהלכים של המשתתפים וכך תדעו מי הוא השחקן שאוהב לשחק רק כאשר יש לו יד ממש טובה, מי חושש להיכנס ופעמים רבות יוצא מהסיבוב, מי הוא השחקן שאוהב מאוד לבלף וכן הלאה. בהתאם למהלכיהם תדעו לתכנן את המהלכים שלכם ולדעת מה הסיכויים שלכם לנצח בסיבוב.

עדכונים אחרונים

קרדיט תמונה FREEPIK
ספורט בארץ