דמיינו את הסיטואציה המרגשת הבאה: אתם יושבים במסעדה נחשבת, מגיעים לקינוח ולפתח מגיע השף בכבודו ובעצמו ובידיו צלחת עם עוגה מטריפה. ביס אחד והפרטנרית מבינה שזה לא רק טעים זה גם נוצץ ויקר כי עמוק בפנים היא מגלה עטוף בשכבות שוקולד טבעת אירוסין מרשימה מסנוורת ביופייה. קשה שלא להגיד כן ותוך זמן קצר אתם מחובקים והסלפי עם השף והטבעת כבר ברשתות החברתיות. הלייקים זורמים וכל שנותר זה לבחור מקום לחופה ולהתחיל את הנישואים עם סיפור מרגש לכל החיים.
עכשיו נריץ את הסצנה קצת לאחור ונחשוב על הטבעת. איך בוחרים טבעת אירוסין מרהיבה שתבטא את עוצמת האהבה? מהם הטרנדים הבולטים? סקירה קצרה שתעשה לכם סדר בתחום. מצורת היהלום ועד ההשפעה של המתכת ממנה עשויה הטבעת.

כלים

 

הסגנון כובש את הלב

הבחירה בסוג הטבעת קשורה בסגנון האישי של מי שמקבלת את הטבעת. תוכלו להחליט האם זו תהיה טבעת בסגנון עתיק או מודרני, טבעת שתשתלב עם הסגנון האופנתי המועדף עליה וכך תתמזג בהרמוניה עם כל פריט ואם יש טבעות נוספות שהיא נוהגת לענוד – כדאי לצלם אותן ולבחור טבעת שתתמזג גם אתן באופן הרמוני. כמובן שיש חשיבות לגודל הטבעת ביחס לאצבע וכדאי להגיע עם מידה ידועה מראש או להשאיר מקום לגמישות ושינויים בהמשך. יש לקחת בחשבון שהטבעת עתידה להיענד לאורך החיים ולכן, להשקיע חשיבה לטווח הארוך בבחירת טבעת במראה קלאסי על-זמני שיישאר רלבנטי ויעמוד במבחן הזמן.

סוד המתכת

החלטה עיצובית נוספת קשורה לסוג המתכת ממנה עשויה הטבעת כאשר עומדות לרשותכם אפשרויות רבות: טבעות זהב העשויות מהמתכת היקרה ביותר בעלות עמידות גבוהה נגד שריטות וכתמים וזוהר שנשמר לאורך זמן, כשיש סוגים שונים של זהב – לבן, צהוב, ורוד ועוד וכל אחד מהם בעל גוון ייחודי. אפשר לבחור טבעות אירוסין גם מפלטינה או מכסף, חומרים שאף הם נחשבים לאיכותיים בעמידות יוצאת דופן ומראה עם ברק שכל אחד תשמח לענוד. המתכת משפיעה כמובן על התחזוקה וכדאי לברר מראש איזו תחזוקה דורשת כל מתכת כדי לבצע בחירה מושכלת.

יהלומים לנצח

היהלום הוא חלק בלתי נפרד מהטבעת וכאן ההיצע מסחרר וחשוב להבין יותר לעומק ביהלומים על מנת לבחור יהלום מנצח. ביהלומים יש חשיבות רבה לחיתוך של היהלום, הבהירות שלו. משקל כאשר יהלומים חסרי צבע הם נדירים ויקרים במיוחד. ככל שהיהלום צלול יותר כך הוא יקר יותר כאשר יש סולם המתאר מצב בהירות דרגת ניקיון היהלומים וכמובן שיש להתייחס גם למשקל היהלום על מנת להעריך את שוויו. יש לבחון בכמה קראט יהלומים מדובר. פקטור נוסף – מספר יהלומים בתכשיט. מבחינת עיצוב, יש שיבוץ יהלומים בסגנונות שונים המדגישים יותר את גדולת היהלום ואפשר להתרשם על ידי תמונות תקריב מכל טבעת על שלל יהלומיה.
לצורת היהלום השפעה על המראה הסופי של הטבעת – בין אם הבחירה היא בין יהלום עגול ליהלום לב בליטוש רומנטי להפליא. התייחסו לסינרגיה בין היהלום למתכת צבע וסוג וכן לרמת השיבוץ.

רגע לפני שמציעים – בודקים

על מנת לבצע את הבחירה הנכונה אפשר להתייעץ עם מישהו שאתם סומכים על דעתו ומכיר היטב את מקבלת ההצעה והטבעת. בכל מקרה, בדקו היטב ממי אתם רוכשים טבעת אירוסין – חברת תכשיטים אמינה עם היצע מסחרר ואפשרות לרכישת אונליין מאובטחת. חשוב מאוד לרכוש טבעת יהלום עם תעודה גימולוגית ואחריות לכל החיים ותיקון מידה ללא עלות. השקיעו במחשבה כיצד להגיש את הטבעת בליווי ההצעה. שיהיה במזל טוב!