חברות, בתי עסק ומיזמים שונים מחפשים כיום בנרות אחר כל כלי שיווקי אשר יעניק להם יתרון כלשהו בענף בו הם מתחרים. כל בעל או מנהל עסק חדש יודע כיום כי ללא השקעה מסוימת בשיווק ופרסום העסק, סיכוייו להתרומם, להחזיק מעמד ולהצליח לשרוד ולצמוח הם לכל היותר קלושים.

כלים
סטנד לתערוכה icatch
סטנד לתערוכה icatch

מכיוון שעבור עסקים רבים, הן חדשים והן וותיקים יותר, תקציב השיווק והפרסום לעיתים מצומצם ביותר, מציאת כלי שיווק אפקטיביים מבחינת יחס עלות – תועלת היא פעולה מתבקשת והכרחית. אחד הטיפים הטובים ביותר שניתן לתת בהקשר זה היא רכישת סטנד ייעודי לתערוכה המייצג את העסק. מהו סטנד לתערוכה ומדוע הוא מהווה כלי שיווקי משתלם כל כך?

סטנד מודפס, אסתטי ומרשים המייצג את העסק שלכם – פופ אפ

ניתן למצוא כיום סוגים רבים ושונים של סטנדים לתערוכות. מוצר זה נוצר כמענה לאחת משיטות השיווק והפרסום הנפוצות ביותר היום – כנסים, תערוכות ואירועים עסקיים שונים. אינספור בתי עסק ומיזמים שונים משתתפים בתערוכות וכנסים שונים לאורך השנה, שם הם מציגים את עצמם ואת המוצרים/שירותים שלהם, יוצרים שיתופי פעולה עסקיים מועילים, נחשפים לעיניהם של קניינים שונים ושל לקוחות פוטנציאליים רבים וכו'.

על מנת לייצג ולהציג את עסק מסוים באופן אפקטיבי בתערוכה או כנס שכזה, מקימים מרבית המשתתפים דוכנים או ביתנים המציגים לראווה את העסק בדרכים שונות.

סטנד לתערוכה הוא בעצם אמצעי תצוגה המשמש בדרך כלל כרקע לדוכן עצמו, ומציג את העסק ו/או מוצרים ספציפיים שלו, או כל סוג אחר של מידע הרלבנטי לאותו עסק ולאותה תערוכה.

כיום, ניתן להזמין ולייצר סטנד לתערוכה ייעודי מעוצב, המכיל כל סוג של תמונות, ציורים, צבעים, מסרים מילוליים או כל דבר אחר שאנחנו מעוניינים שייצג את העסק שלנו. כך, מתקבל סטנד מודפס, מעוצב ומרשים ביותר, אותו ניתן לקחת בקלות לכל מקום ולפרוס אותו לראווה על מנת שייצג אותנו באופן בולט ומושך את העין. סטנדים אלו מתקפלים בקלות לגודל ולצורה המאפשרים לקחת אותם בקלות ובמהירות לכל מקום, בין אם ביד ובין אם ברכב, או אפילו בטיסה לחו"ל. הסטנד המקופל נכנס למזוודת טרולי קטנה ונוחה לנשיאה, אותה ניתן לקחת לכל מקום. גם מסגרת האלומיניום המחזיקה את הבד עצמו מתקפלת בצורה נוחה ופשוטה, כך שכל הסטנד הוא נייד וקל לנשיאה, אך נראה כמו מיליון דולר ברגע שפותחים ופורשים אותו לראווה.

אין זה מקרה כי סטנדים לתערוכות מיוצרים כיום באופן המאפשר הן לבחור את העיצוב וההדפסה באופן פרטני וייעודי עבור כל עסק, והן בצורה קומפקטית ונוחה לקיפול ונשיאה. מכיוון שתערוכות וכנסים למיניהם משמשים כיום ככלי שיווקי ופרסומי נפוץ ומרכזי בתחומים רבים, חברות ומיזמים רבים נתקלים בצורך המהותי בדוכן או ביתן אשר ייצגו אותם שוב ושוב. הסטנדים האיכותיים המוצעים כיום הם המענה המתבקש והאפקטיבי ביותר עבור צורך זה.