קיבלת הזמנה לאירוע ואת כבר מתחילה לחשוב מה תלבשי? מובן כי התשובה היא שמלת ערב, אך איך באמת בוחרים שמלה מנצחת?

כלים

 

1.אל תשכחי: את אורחת, לא המארחת

בכדי שבחירת השמלה שלך תוכתר כהצלחה גדולה ולא כמבוכה גדולה, חשוב שתזכרי מהו הסטטוס שלך באירוע. כל עוד את אורחת, עליך לבחור בשמלה אלגנטית, סולידית וכזו שלא תשאיר מקום לספק מה מקומך באירוע. היו מקרים (ואירועים) מעולם, בהם אורחות באירוע היו לבושות בצורה חגיגית יותר מהמארחת – מה שיצר חוסר נוחות, מבוכה רבה ולא מעט מבטים.

2.הגדירי תקציב לרכישת השמלה

שמלות ערב מוצעות במנעד רחב מאד של מחירים – ממאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. מטבע הדברים, כל אישה רוצה להשקיע תקציב אחר בשמלה – גם בהתאם לזיקה שלה לאירוע ולבעלי האירוע, וגם בהתאם ליכולת הכלכלית שלה. בכדי שלא יהיה מצב שאת בוחנת שלל דגמים של שמלות כאשר הם אינם תואמים את התקציב שלך, הגדירי מראש למעצבת כמה תרצי להשקיע. כך, יוצגו בפניך את ורק הדגמים הרלוונטים שתואמים את גבולות התקציב.

3.בחרי בצבע וגזרה שמחמיאים לך

אירוע חגיגי אליו את מוזמנת הוא לא המקום להתפרע עם צבע שטרם לבשת או גזרה חדשה. באירועים, חשוב ללכת כמה שיותר על בטוח. גם אם ראית על חברה שמלה בצבע אקזוטי וגזרה שטרם לבשת, כדאי שתבחני את האפשרות הזו בפעם אחרת. באירוע, חשוב ללכת על קווים ידועים שמחמיאים לך – כאלו שללא כל ספק יגרפו מחמאות ויגרמו לך להרגיש בנוח עם עצמך.

4.התחשבי בעונת האירוע עם בחירת השמלה

כמו כן, אל תשכחי לרגע את עונת האירוע. אפשר לתחום בין שתי עונות עיקריות – אירועי החורף ואירועי הקיץ. כל עוד האירוע בחורף, יהיה כדאי לבחור בשמלה עבה יותר, בעוד אירועי הקיץ כמעט מחייבים אותך לבחור בשמלה דקה בכדי שלא תסבלי מחום. כמו כן, עונת האירוע משפיעה גם באשר לאופי השמלה:

באירועי הקיץ למשל, שמלת האירוע לאירועי הצהריים תצטרך להיות פחות פורמלית ויותר קלילה, בעוד שמלה מרשימה המיועדת לאירוע בערב, תוכל להיות מעט יותר גרנדיוזית ונוצצת.

5.בחירת השמלה בהתאם ללוקיישן האירוע

כמו כן, חשוב שתדעי היכן נערך האירוע. כל עוד מדובר על מתחם אירועים, שמלת הערב צריכה להיות תואמת את הסטנדרט המוכר במתחמים היוקרתיים. עם זאת, במידה והאירוע נערך בבית של חברים או בשמורת טבע, יהיה כדאי לשקל שמלה מעט קלילה יותר ופחות רשמית