יום האהבה הוא יום מיוחד במינו. למרות שזוגות רבים לא באמת צריכים יום מיוחד כדי להביע את האהבה זה כלפי זו – עדיין זה נחמד שבאופן יזום בלוח השנה יש יום כזה שבו עוצרים את המרוץ והשגרה היומיומיים ומעריכים את מערכת היחסים שבה נמצאים. בחירת המתנה המושלמת היא משימה לא פשוטה בכלל ולכן צריך להיות ממוקדים ומוגדרים כשרוצים לבצע אותה – מה עומדת המתנה להיות, מה התקציב שמעמידים לטובתה ואיך יהיה הכי כדאי לבחור את המתנה עצמה מבין שלל אפשרויות, דגמים וצבעים. הקולקציה האינסופית של תכשיטי פנדורה היא המקום המושלם לבדוק לעומק איזו מתנה מתאימה לכל אדם, בעיקר בעיתוי כזה כמו יום האהבה. באתר האינטרנט של החברה ובחנויות הפזורות בכל הארץ אפשר למצוא תכשיטים מכל הסוגים במגוון רחב של מחירים ולכבוד יום האהבה – תמצאו מתנות רבות ומגוונות עד 399 ₪ - סכום סביר והגיוני שאפשר להתחדש בו ולהעניק מתנה מושלמת.

כלים
זוג אוהבים ביום האהבה
זוג אוהבים ביום האהבה

 

מתנות מושלמות מבית פנדורה ליום האהבה עד 399 ₪

צמיד כסף Reflexions – במחיר של 295 ₪ - אפשר להתחדש בצמיד PANDORA יפה, מיוחד אבל גם נעים ומאופק. הצמיד בעל נוכחות נעימה ועדינה ולכן הוא משתלב עם כל מערכת לבוש יומיומית, מהודרת או אפילו ייצוגית. הצמיד עשוי מכסף סטרלינג עמיד וחזק ויכול להיות מתנה נהדרת שתחזיק מעמד הרבה מאד זמן.

עגילי כסף טיפות – לכבוד יום האהבה יורד מחירם של העגילים ביות מ- 50% ועומד על 143 ₪. מדובר בעגילי כסף צמודי תנוך, בעלי ברק ומראה מרהיב שאפשר אפילו לראות מרחוק. העגילים יכולים להשתלב עם תכשיטים נוספים כמו שרשרת ותליון ומתאימים לכל צבעי הלבוש.

טבעת כסף משאלה מהודרת – טבעת מיוחדת במינה שביום האהבה אפשר לקנות אותה במחיר נהדר של 149 ₪. מדובר בטבעת בעלת צורה של טיפה, כלומר אין היא עגולה כפי שמצופה מכל הטבעות המוכרות בעולם התכשיטים כיום. הטבעת עשויה מכסף סטרלינג עמיד ומעוצבת עם עיגולים שאפשר לראות למרחוק. בצורתה הייחודית אפשר להבחין בכל תנועה שהיד מבצעת.

תליון כסף גלויה ממרחקים – מתי בפעם האחרונה ענדתם גלויה אישית על הצוואר? התליון הגלויה מוצע לכבוד יום האהבה בהנחה מרשימה של 50%, במחיר של 104 ₪. התליון – כפי שרומז שמו מעוצב בצורה של גלויה זעירה, עם חריטה של כיתוב ואפילו צורה של בול צבעוני עם הטבעה של לב אדום. התליון עשוי מכסף סטרלינג ועשוי להתאים לכל שרשרת מבצע כסף, עבה או צרה.

צמיד כסף פנדורה – הצמידים עולים כעת 295 ₪ ובעצם מדובר בפריט הראשון שממנו אפשר להמשיך ולהתקדם להוספת צ'ארמס חדשים שיהפכו את הצמיד לאישי וייחודי, כזה שאין לאף אחד אחר. מדובר בהתחלה מצוינת שממנה אפשר לצמוח ולגדול ואם רוצים – אפשר גם לענוד את הצמיד ללא צ'ארמס כצמיד כסף עדין, שמתאים לכל בגד או מקום.

עגילי כסף חישוק צמוד Pandora לנצח – עגילי סטרלינג משולבים בקישוטי זירקוניה שאפשר (וכדאי!) לקנות כמתנה לחג האהבה ב- 259 ₪. העגילים מורכבים מעיגול שלם ויפה והם צמודים לאוזן כך שאי אפשר שלא להבחין בהם בכל הזדמנות. הם מתאימים לכל פריטי הלבוש, להופעה יומיומית או ייצוגית ואפשר לשלב אותם עם תכשיטים נוספים דומים או שונים.

צ'ארם כסף חלול שדה לבבות – אחד הצ'ארמס היפים, המיוחדים וזה שהכי מתאים ליום האהבה. 109 ₪ של לבבות ואהבה מכל כיוון ובכל מקום. מי שאוהב את צמיד הפנדורה שלו לא יוותר על אחד הצ'ארמס הלבביים שהכי מביעים את המהות של היום המיוחד הזה בלוח השנה.

צמיד כסף סטרלינג בנגל – צמיד טניס עדין ובעל עיצוב ייחודי ונקי. מחירו 295 ₪ והוא תכשיט יומיומי שמהר מאד יהפוך לחלק בלתי נפרד מהגוף והיד של כל אחד ואחת שעונדים אותו.

צ'ארם כסף מפתח ללב – גם זה צ'ארם מיוחד במינו ואחד היפים הקיימים בקולקציה. עיצוב מדויק ומוקפד של מנעול קטנטן הרומז על סודות של הלב, של אהבה עמוקה ושל מה שיש בני זוג ואין עם אף אחד אחר. לכבוד יום האהבה תיהנו ממנו תמורת מחיר הוגן וכדאי של 149 ₪.