אם אתם מתעניינים בעיצוב גרפי, אתם מתעניינים מן הסתם מה זה אינדיזיין כמו שאר התוכנות – אדובי פוטושופ, אדובי אילוסטרייטור ואחרות. אינדיזיין היא תוכנת הוצאה לאור שולחנית, תוכנה שמאפשרת לייצא מסמכים בפורמט PDF, תומכת בטיפוגרפיה וביוניקוד והיא שונה בממשק שלה מאשר פוטושופ ואילוסטרייטור. אינדיזיין היא עוד תוכנה מבית חברת אדובי מערכות, חברת תוכנות הגרפיקה המובילה בעולם, וזו תוכנה אשר כל מעצב גרפי חייב להכיר וחייב לדעת לעבוד איתה ביעילות. אם אתם תוהים מה זה אינדיזיין תוכלו לגלוש ברשת ולראות אין ספור דוגמאות של התוצאות שלה ומה שחשוב הוא שתדעו שאתם צריכים להשקיע לא מעט, צריכים להתמיד בשביל להגיע לתוצאות.

כלים

 

הכירו את האחיות – אילוסטרייטור ופוטושופ.

אינדיזיין היא אומנם תוכנה שעומדת בפני עצמה, תוכנה אשר ניתן לעשות איתה לא מעט, אך עם כל הכבוד לה, בשביל להיות מעצבים גרפיים צריך גם ללמוד תוכנות נוספות כמו אילוסטרייטור ופוטושופ. את פוטושופ רובינו מכירים, תוכנת עיבוד התמונות המתקדמת ביותר בעולם, תוכנה שעולה בהרבה על כל התוכנות והאפליקציות לנייד שפותחו בשנים האחרונות. היא עובדת על פיקסלים והיא מאפשרת לעצב, לתקן ולעבד כל תמונה שהיא. ואילוסטרייטו? אילוסטריטור היא האחות הגדולה, זו שיש לה כמה יכולות ייחודיות ובאמצעותה ניתן לעצב לוגואים, תלת מימד, לצייר ולעשות עוד דברים אחרים. אילוסטרייטור היא תוכנה ווקטורית וככזו, אפשר להגדיל כמה שרוצים את התמונה שעובדים עליה באמצעותה בלי לפגוע באיכות של התמונה.

למה לכם להיות מעצבים גרפיים?

למה באמת? הרי לא חסר מקצועות שאפשר ללמוד...טוב זה כמובן לא ברצינות, הרי התכנסנו כאן היום בשביל להבין מה זה אינדיזיין וגם למה כדאי ללמוד את התוכנה כמו גם תוכנות גרפיקה נוספות. התשובה פשוטה, כי העולם הולך לכיוון הזה. היום הכול מעוצב או יהיה מעוצב, היום יש ביקוש למעצבים גרפיים בלי סוף הן לזירת האופליין והן לזירת האונליין. אם תהיו מעצבים גרפיים תהיה לכם עבודה בשפע, רק נשאר לכם דבר קטנטן לעשות...

ללמוד.

ואיפה לומדים? אצלנו בסטודיו עם מורה פרטי.

למה דווקא אצלנו?

כי אנו מרכזים את המורים הפרטיים הטובים ביותר לגרפיקה במקום אחד. One stop shop לכל תוכנות הגרפיקה. המורים שלנו בעלי ניסיון רב והם עוסקים בגרפיקה ביום יום שלהם, הם חיים בתשוקה את עולם העיצוב והם ישמחו להעביר לכם אותו. במהלך הלימודים תכינו תיק עבודות מרשים אותו תוכלו להציג לכל דורש, מה שיאפשר לכם דריסת רגל בעולם העבודה.

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.