Care Nutri משיקה את "שארפ": פורמולה מיוחדת הכוללת מרכיב פטנטי ושילוב של צמחים, היכולים לסייע לשיפור היעילות והמיקוד, עשויה לסייע למי שנדרש לשעות ריכוז רבות, כמו סטודנטים, אנשי היי טק ומקבלי החלטות

כלים
 "שארפ" (SHARP) - תערובת צמחים היכולה לסייע בשיפור הפרודוקטיביות וההתמקדות
"שארפ" (SHARP) - תערובת צמחים היכולה לסייע בשיפור הפרודוקטיביות וההתמקדות

אורח החיים המודרני, הכולל בין השאר, עודף משימות בעבודה, עודף נתונים אליו אנחנו נחשפים, שעות עבודה רבות ולחץ, פוגע בתפקוד היום יומי וביכולת הזיכרון וההתמקדות.

מותג תוספי התזונה Nutri Care השיק פורמולה ייחודית - "שארפ" (SHARP) - תערובת צמחים היכולה לסייע בשיפור הפרודוקטיביות וההתמקדות. הפורמולה יכולה לסייע לכל מי שנדרש לשעות ריכוז רבות ומעוניין לשפר את המיקוד והיעילות, כמו סטודנטים, אנשי היי טק, מקבלי החלטות ועוד.

הרוקח של Nutri Care, עומר פורת, מסביר על המרכיבים: "הפורמולה כוללת מרכיב פטנטי בשם 'נאומנטיקס',של חברת KEMINארה"ב, המופק מזן ייחודי של צמח הספרמינט, שנבדק במחקרים קליניים והראה שיפור בתפקוד וביעילות בקרב הקבוצה שנטלה נאומנטיקס - בהשוואה לקבוצת הביקורת. מדוברברכיב טבעיפטנטי, עשירבלמעלהמ-50 פוליפנוליםבהםחומצהרוזמרינית, חומצהסלבינולית,חומצה ליתוספרמיתוחומצהקפטרית. בנוסף, מכילה הפורמולה גם שני צמחים-סנטלה (גוטו קולה) ובקופה מוניירי - המוכרים ברפואה הטבעית כצמחים היכולים להשפיע על המיקוד והזיכרון".

כשרות: בד"ץ חתם סופר.

מחיר לצרכן: 169.90 ש"ח. (האריזה מכילה 75 כמוסות).

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי מרקחת מובחרים.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.