עד שחלום הבית הפרטי עם הגינה יתגשם, גם מרפסת השמש הקטנה שלכם יכולה להפוך בקלות לפינה נעימה במיוחד. עם הפריטים הנכונים תוכלו לתכנן סלון אינטימי ומפנק גם תחת השמש. איזה ריהוט גן יתאים ואיך בכלל בוחרים את הרהיטים הנכונים לשטח הקטן?

כלים

 

ריהוט גן אידאלי למרפסת.

אין ספק שיש היום היצע עשיר ומגוון של רהיטי גן, מערסלים ופינות זולה דרך כורסאות לאירוח ועד לשולחן אוכל עם כיסאות תואמים. האפשרויות רבות, מה שמותיר בפניכם שתי שאלות מרכזיות. השאלה הראשונה היא שאלת הגודל, ובמרפסת הקטנה חשוב מאוד לדייק ולדעת מה השטח שעומד לרשותכם כדי לבחור פריטי ריהוט גן בגודל המתאים. השאלה השנייה היא שאלה של טעם, והרי רק אתם יודעים מה הסטייל שלכם ומה הסגנון שמתאים לכם באמת.

פינת זולה מושלמת

גם אם אין לכם מקום לפינת אירוח עדיין תוכלו לנצל את השטח הזה היטב ולתכנן פינת זולה משלכם. גם כאן האפשרויות רבות ומגוונות, מספסל עץ עם כרית גדולה ורחבה שתבטיח לכם נוחות מרבית בזמן שאתם נשענים לאחור עם כוס יין, ועד ערסל תלוי או נדנדה. אם תתמקדו בגדלים הנכונים תוכלו לצמצם את האפשרויות ואז תישארנה שתי שאלות חשובות – מה נוח לכם יותר ומה יפה יותר בעיניכם. כשאתם מנטרלים פרטים טכניים כמו מידות וחומרי גלם לפתע פשוט יותר להתמקד במה שאתם באמת מחפשים ובסגנון המועדף עליכם.

ריהוט לגן לטווח ארוך

עוד נקודה אחת למחשבה, והיא חיונית במיוחד, קשורה לצרכי התחזוקה של הריהוט שלכם. מומלץ לזכור שהריהוט שלכם צפוי לבלות 24 שעות ביממה בחוץ, תחת שמש חמה ברוב ימות השנה. מפעם לפעם יבצבץ גם החורף שיביא עמו גשם. שני המצבים הללו – החום הכבד והגשמים מצד שני – הם מצבים שעלולים להסב נזק לריהוט שנותר בחוץ. מצד שני, אם אתם בוחרים בקפידה את חומרי הגלם הטובים ביותר אתם מבטיחים לעצמכם ריהוט גן שהוא לא רק נוח, מרהיב או פונקציונלי להפליא. אתם בעיקר חוסכים זמן יקר, כסף ואנרגיות, שהרי ריהוט איכותי איננו זקוק לתחזוקה או לפתרונות יצירתיים שיגנו עליו מפני מזג האוויר, וזה הריהוט שאתם מחפשים.