במאמר שלפניכם נלמד מהם מטבחים מעוצבים, כיצד ניתן לעצב אותם עבורכם ומהן התמורות שהם יכולים להשיא לביתכם מבחינה דקורטיבית. מטבחים מעוצבים נתפסים בעיני רבים כמטבחים מודרניים. יחד עם זאת, ניתן לעצב אותם בשלל דרכים, וביניהן גם דרך העיצוב הכפרית. במקרה שכזה נהוג לעצב את דלתות הארונות עם פיתוחים וגילופים בדומה למתחולל בדלתות כניסה ביתיות קלאסיות. המעטפת מסביב למדפים ולארונות – לרוב עגולה במקרה כזה. השילוב של מוטיבים אלו, דלת מגולפת ומעטפת בצורה גלילית, הוא שיוצר את העיצוב הכפרי בכל מצב, גם כאשר הצבע הדומיננטי במטבח הנו מעוצב.

כלים

 עיצוב מטבחים כפריים או מודרניים על פי דרישה

חברת עיצוב מטבחים תעצב עבורכם מטבח מודרני על פי דרישה. מבנה המטבח יהיה על פי תכנון מתווה מראש בהתאמה לביתכם. מומלץ לבחור מטבחים מעוצבים מקטלוג חברת מטבחים בטרם תפגשו עם נציג החברה, ולאחר מכן לבדוק את התאמת המטבח לבית. במידה ובחרתם מטבח גדול לחדר קטן, בחלק מהדגמים ניתן לבצע התקנה מצומצמת של מוצרי מינימום בלבד, כזו שתתאים לגודל החדר שיש לכם בבית.

תכנון המטבחים עבור ביתכם

המטבחים מתוכננים על ידי חברת מטבחים וותיקה אשר התנסתה בכל סוגי המטבחים, גדולים כקטנים, בבתים בעלי מבנים שונים. מטבחים לבנים אמנם מומלצים במיוחד למי שביתם מבוסס על עיצוב לבן ברהיטים ובדלתות השונות, אך ניתנים לשילוב בכל בית באמצעות ייעוץ ממומחים. לכן, אם אתם חושבים שהמטבח המתאים לביתכם הוא מטבח מעוצב, פנו לחברת עיצוב מטבחים אשר תסייע לכם לגבש זאת בביתכם באופן המשכנע והנדרש ביותר.

תוספי עיצוב למטבחים ושדרוגים שונים

ניתן להוסיף למטבחים שלכם תוספי עיצוב ואף אביזרים לשימוש פעיל הלכה למעשה. מטבחים מגיעים עם מקררים ומכשירים שונים אשר עוצבו במיוחד עבור אופי הדגם אותו בחרתם. מאד מומלץ לספק לחנות המטבחים את כל המידע על מצב המטבח שלכם כיום על מנת שהיא תוכל להכין מפרט טכני התואם את מצבכם.

מטבחי דניאל – מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית

בואו לעצב בביתכם מטבח מודרני או כפרי על פי הזמנה. המטבחים יגיעו מעוצבים, מגובשים היטב והכי חשוב – נוחים לשימוש ובעלי נגישות קלה לכל פרט. אם אתם מעוניינים לקחת את עיצוב ורמת המטבח שלכם צעד אחד קדימה לפחות, פנו למומחים של מטבחי דניאל!