משרד חקירות פרטי - לסייע לאזרח הפשוט

כאשר אזרח פשוט מן השורה נזקק לביצוע חקירה לצורך פרטי, שאין הוא באופן אישי יכול לבצעה, ואין בידי המשטרה את ה"סיבות" לעזור לו עדיין, או בכלל, נהוג לפנות ולהסתייע בשירותיו של משרד חקירות פרטי.

כלים
תפקידו של חוקר פרטי בישראל
תפקידו של חוקר פרטי בישראל

משרד חקירות פרטי יכול לסייע לחקור ולאסוף מידע רגיש במקרים של הונאה אישית, בגידות וגירושים, איתור אנשים או רכוש, חקירות בענף הביטוח, חקירות כלכליות שונות, ריגול עסקי ואף חקירות הפליליות במידת הצורך. לעיתים, מדובר באיסוף מידע למטרות בירור בלבד, אך לרוב, המטרה היא הבאת עובדות בהליך משפטי כזה או אחר. למשרדי החקירות המובילים כיום ישנן היכולות לעזור בחקירה באמצעות שימוש בציוד טכנולוגי מתקדם, מאגרי מידע שונים ומעל לכל צוות חוקרים.

חוקר פרטי – אתיקה ומקצוענות

כל חוקר פרטי בישראל כפוף לחוק חוקרים פרטיים ושירותי שמירה (תשל"ב-1972) לפיו הוא מחויב לעבוד על פי כללים ברורים ולשמור על אתיקה גבוהה מאוד.

חוקר פרטי מוסמך מחויב בקבלת רישיון לאחר התמחות של 3 שנים במשרד חקירות, בפיקוח ישיר של מנהל המשרד שבו הוא עושה את ההתמחות, לצד פיקוח של המחלקה לרישוי חוקרים פרטיים ושירותי שמירה במשרד המשפטים. לאחר תום הליכי ההתמחות, על כל חוקר להגיע מדי שנה לחדש רשיונו לרשיון בר תוקף, וכך כל שנה מחדש. התנאי לחידוש הרשיון השנתי תלוי בבירור האם לא הוגשו תלונות כנגד החוקר ולא נפתחו נגדו הליכים פליליים. כדי להיות בעל משרד חקירות פרטי, על החוקר לצבור וותק של 5 שנים, ולקבל רשיון בהתאם, בתנאים דומים.

חוקר פרטי, לחקר האמת

אם אתם חווים הליך או סיטואציה שהולכים ומסתבכים ורוצים לעשות את הדברים פשוטים יותר, במסגרת החוק כמובן, חוקר פרטי יאפשר לכם לעשות סדר בדברים ולדעת את האמת. חוקר פרטי מחויב לפי כל כללי האתיקה והחוק, לחקר האמת תוך עבודה יסודית והגונה, ואינו יכול לסכן את שמו הטוב ואת הרשיון המקצועי שלו, שעליו הוא מתבסס, ולכן יקפיד להעניק שירות הגון, חוקי ומקצועי.

אם מגיע הרגע בו אתם מרגישים בצורך אמיתי לחקר האמת בסיטואציה מורכבת, זה הזמן בדיוק לפנות לסיוע של חוקר פרטי אשר ידאג להביא עבורכם תוצאות מהשטח ולהאיר הדברים באור חדש, באורה של האמת.