במהלך שנת 2017, בוצעו בישראל עסקאות אשראי בשווי כולל של מעל 150 מיליארדי שקלים - ועל פי נתוני סקרים עדכניים, שתיים מכל שלוש עסקאות בסכומים של 80 ש"ח ומעלה - מבוצעות באשראי (שיעורי העסקאות באשראי עולים, ככל שגובה העסקה עולה). הסטטיסטיקה מדברת על שימוש בכרטיסי האשראי לפחות חמש פעמים בשבוע, בעיקר לקניות שהן לא הכרחיות - בגדים, גאדג'טים, אביזרים לבית, ועוד - וכמובן, ברכישות באינטרנט, אנחנו משתמשים בכרטיסי אשראי בלבד.

 

אם העסק שלכם עוד לא שם - חבל על כל רגע. קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם יגדל משמעותית, כשתספקו אפשריות תשלום נוחות, שכוללות אפשרות תשלום באשראי. חוששים שהעניין מסובך? ממש לא. כל הפרטים - לפניכם.

למה להשתמש בחברת סליקת אשראי?

אם אתם מנהלים עסק שאינו מקבל תשלומים באשראי - אתם מוכרחים להתקדם על מנת לאפשר ללקוחות שלכם את שיטת התשלום הפופולארית והשכיחה הזו בישראל. מעל 80% מכלל העסקאות בישראל - וכאמור, המספר עולה ככל שסכום העסקה עולה - מבוצעות באמצעות כרטיס אשראי. כמעט כל העסקאות המקוונות מבוצעות באמצעות אשראי (אם לוקחים בחשבון שגם שיטות תשלום כמו PayPal שבסוף מחייבות את כרטיס האשראי של הלקוח). לקוחות יעידו, כי באין שיטת תשלום נוחה - הם יעברו לעסק הבא, ובעולם גלובלי בו התחרות אינה מקומית עוד - כל לקוח פוטנציאלי שלכם יחליף אתכם (אלא אם הוא לקוח חוזר) בעסק אחר שמציע שירותים דומים ועם אפשרות סליקה באינטרנט - ברגע.

איך מוסיפים תשלום באשראי לאפשרויות התשלום בעסק?

בין אם אתם עסק פיזי הנדרש למסוף סליקה נייח, או בין אם יש לכם אתר אינטרנט שהגיע הזמן לאפשר בו רכישות באשראי - אתם צריכים לבחור ספק טכנולוגי, שידאג לכל הנדרש על מנת להטמיע שירותי סליקה בעסק שלכם. בארץ, פועלות שלוש חברות אשראי (כאל, לאומי קארד וישראכרט), וספקים טכנולוגיים הם אלה המקשרים בין חברות האשראי לבין העסקים שלכם, עם פלטפורמה נוחה לשימוש שאוספת את פרטי האשראי, מבצעת חיוב מיידי ומאשרת את העסקה, ושומרת את פרטי העסקאות (ללא פרטי האשראי, כמתחייב בחוק) לחיפושים וסיכומים תקופתיים.

לאחר הבחירה של ספק טכנולוגי, תקבלו שירות מקיף שיכלול פתרונות לעסק מקוון או פיזי. כל שיישאר לכם לעשות, הוא "לגהץ" את הכרטיס של הלקוח הראשון באשראי, וליהנות מהפקדת כלל תשלומים המכירות שלכם באשראי, בדרך כלל בכל שני ושמיני לכל חודש.

שימו לב שהבחירה בספק טכנולוגי לסליקת אשראי היא בחירה חשובה שתבצעו, והיא תאפשר לכם לא רק סליקה נוחה של כל (כגון יעד שריג, איזיקארד ועוד) הסוגים של כרטיסי האשראי בארץ - היא גם תספק לכם ממשק נוח לשימוש, להפקת דו"חות נדרשים, ולקבלת מידע אודות עסקאות היסטוריות. ההתקשרות עם הספק הטכנולוגי כרוכה בעלות. על כן, בחרו את הספק הטכנולוגי המתאים לכם ביותר, בתשלום הנוח ביותר - ואפשרו גם אתם ללקוחות שלכם תשלום באשראי.