זו השנה השלישית שבה מקיימת עמותת סאנרייז הפועלת למען ילדים חולי סרטן קייטנה מיוחדת במתחם ביה"ס ניצני זבולון במועצה האזורית זבולון, עבור ילדים מכל המגזרים המתמודדים עם מחלת הסרטן והמטופלים במחלקות אונקולוגיות בבתי החולים באזור הצפון. הקייטנה שהינה ללא עלות כספית! מיועדת גם עבור אחיהם של המטופלים תוך הכרה בצרכי ומצוקות המשפחות המגויסות לטיפולים האינטנסיביים לאורך כל השנה

כלים
פעילות הדרכה במסגרת הקייטנה. צילום - ויקי שלם
פעילות הדרכה במסגרת הקייטנה. צילום - ויקי שלם

 

ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון, מזכיר המועצה ארז ארד המועצה האזורית זבולון, ומנהלת יחידת ההתנדבות במועצה האזורית זבולון ויקי שלם, ביקרו השבוע בקייטנה שמקיימת עמותת סאנרייז הפועלת למען ילדים חולי סרטן במתחם ביה"ס ניצני זבולון והתרשמו מהפעילות המדהימה המתקיימת במסגרתה, כאשר עשרות מתנדבים מכל יישובי המועצה מסייעים בחדר המנוחה ובחדר אוכל של הקייטנה. כמו כן, ילדים מקיבוץ רמת יוחנן מגיעים כל בוקר לקייטנה ומכינים לבאי הקייטנה כריכים ועוד.

מנהלת יחידת ההתנדבות במועצה האזורית זבולון ויקי שלם, מציינת לשבח את
"מעגלי הנתינה שהינם רחבים בזכות שיתופי פעולה שנרקמו בתמיכת יחידת ההתנדבות של עובדי מפעל פלר"ם ומפעל לגין. יישר כוח!".

ראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון, "הקייטנה, מעניקה לילדים החולים ולבני משפחתם רגעים של אושר ומקלה עליהם עד כמה שניתן את ההתמודדות עם המחלה. והדבר החשוב מכל, נאחל רפואה שלמה לילדים החולים!".