הם צבעוניים, יפים, מרווים מאד וגם בריאים. הפירות אהובים מאד על ישראלים רבים ולא בכדי. משלבים אותם במנות שונות ואוכלים אותם גם כפי שהם: בשלמותם, חתוכים או פרוסים. כאשר מדובר באירועים פרטיים או עסקיים, אירועים קטנים או גדולים, הקינוחים מהווים חלק חשוב ומרכזי מאד בהם. הפירות לוקחים בכך חלק ויכולים להפוך כל שולחן אירוע להרבה יותר מושקע.

כלים
סושי פירות
סושי פירות

 

אז, מה זה בעצם?

סושי פירות הוא ללא ספק אחד הלהיטים של הקיץ. הוא מככב באירועים רבים ולא בכדי. סושי הפירות, וכפי שניתן לנחש, כולל פירות מכל מיני סוגים כשהם מגולגלים בתוך מצע מסוים ומוצגים לראווה על מגש בהתאמה מלאה. אלה יכולים להיות פירות אקזוטיים צבעוניים ומתוקים, פירות ארץ ישראלים שכולנו מכירים, שילוב של פירות מסוגים שונים או פרי אחד, שמוגש בצורות שונות על השולחן. פעמים רבים משלבים בהם גם אגוזים למיניהם, קוקוס וקישוטים נוספים שתורמים לא מעט לנראות עצמה.

יתרונות רבים בסושי אחד

היתרונות שמביא אתו קינוח כזה הם רבים. כולנו יודעים על סגולות הבריאות הרבות של הפירות: הם עשירים בוויטמינים, במינרלים וגם יש בהם סיבים תזונתיים שתורמים למערכת העיכול. מומלץ מאד לשלב אותם בתפריט היומי והטעמים שלהם מצוינים. כמעט כולם אוהבים פירות וכקינוח לאירוע הם ללא ספק פתרון מושלם למי שרוצה לשלב בין בריאות לנראות. יתרון נוסף של סושי הפירות הוא המראה שלו. סושי הפירות הוא קינוח שמוסיף צבע וייחודיות לשולחן והוא "מקפיץ" את העיצוב הכולל של המקום.

בל נשכח את העובדה שסושי פירות גם טעים מאד. ניתן היום ליצור שילובים נהדרים בין כמה סוגים שונים של פירות ולקבל מעדן נפלא. מתוק, חמוץ, ללא תוספות של מתוקים לא רצויים וטריות נהדרת של קינוח. בחודשי הקיץ החמים סושי פירות הוא קינוח מרענן ומלא בנוזלים. הוא קליל וטעים ונהדר לאכול אותו גם באירועים במקומות פתוחים וגם באירועים במקומות סגורים. הקינוח עצמו מתאים לאורחים צמחוניים, טבעוניים וגם לאוכלי הבשר. לשומרי הכשרות, הוא נהדר אם מגישים ארוחה על טהרת הבשר או ארוחה על טהרת החלב. זהו קינוח פרווה מצוין משביע מאד, שאיננו מכביד על הבטן לאחר ארוחה מלאה.

חשוב לזכור

רבים בוחרים באפשרות שכזו לאור היתרונות הרבים שהיא מציעה. יחד עם זאת, כאשר מעוניינים לשלב אותה, כדאי לשים לב לכמה פרמטרים: מי היא החברה שמציעה את השירות וגם אילו פירות נכללים בכל מנה. שילוב מוצלח בין הפירות יכול לעשות את כל ההבדל בין קינוח נהדר לכזה שלא. דבר שני, חברה מקצועית ומנוסה תדאג לבחור בפירות טריים וגם להעביר אותם אל הלקוח כשהם נשמרים בקירור.