אם אישה שאתם אוהבים וקרובים אלה בדיוק ילדה תינוק או תינוקת חדשה, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, לפנק ולהאיר את יומה - שכן תהליך לידה אינו פשוט והוא כרוך בהמון מאמצים פיזיים ונפשיים.

כלים

 

כיום כדי לשמח יולדת, רבים עושים את המרב, בין אם מדובר בשליחת מתנות ליולדת ולתינוק, לסיוע לאישה עם הכנת הארוחות לתינוק, סידור הבית כמו גם סידור חדר התינוק ושלל האביזרים, תוך שרבים מחפשים את המתנה המושלמת עבור היולדת.

פרחים – מתנה מושלמת לכל מקום

בשל הרצון להעניק מתנה כיפית ומשמשחת לאישה שילדה, רבים האנשים אשר בוחרים דווקא בזר פרחים ססגוני ועשיר – מתנה נפוצה ולא בכדי וזאת משום שהיא תמיד 'עושה טוב' על הלב.

אבל האם ידעתם כי ישנם זרים שנחשבים קלאסיים ומומלצים לשליחה ליולדת וישנם כאלה שממש אסור לשלוח?

בכל הנוגע למשלוחי פרחים מסתבר שגם בנושא זה ישנם חוקים, וישנם זרים שמתאימים למגוון אירועים כמו לידה, חתונה, יום נישואין ועוד. עם זאת ישנם גם סידורי פרחים שמתאימים לאירועים רשמיים או לאירועים פחות משמחים ולכן חשוב לדעת איזה זר כן שולחים ליולדת ואיזה: ממש לא!

אז מה שולחים?

אם אתם רוצים לשמח חברה קרובה, בת משפחה, עמיתה לעבודה וכל אישה שילדה בשעה טובה, תוכלו לשלוח כמה סוגי זרים מומלצים:

סט עם זר פרחים צבעוני – אחד מהזרים הפופולאריים שכוללים גם זר פרחים עשיר וססגוני, בלון הליום ענק עם ברכה ליולדת וגם כרטיס ברכה מתוק במיוחד. חשוב להקפיד על זר בגוונים שמחים כמו סגולים, וורודים לבנים וצהובים שמתאימים גם ללידת בן וגם ללידת בת.

זר גרברות - זרי גרברות נחשבים כאלה שמתאימים במיוחד למשלוח ליולדת והם מתאימים לאירועים משמחים, בעיקר אם בזר שזורים פרחי אסטר ונוריות. זר מסוג זה מקנה צבעוניות ואווירה עליזה ותוססת. כאשר חשוב לשים לב בבחירת הזר כי הוא יוצר רושם טוב ונראה מעולה.

זר ליליות - זר נוסף שמתאים למשלוח לאחר לידה הוא זר ליליות, זר עשיר ושמח אך עדין במראה שלו. את הזר משלבים בדרך כלל עם פרחי ליליות לבנים, פרחים ירוקים עדינים, תוך שניתן לשלוח את הזר שהוא מסודר בתוך ואזה שהיא גם כן מתנה נפלאה ללידה.

זר סייפנים – אחד הפרחים המרשימים, הצבעוניים והשמחים הם הסייפנים שידועים גם בשם גלדיולות. לצמחים תפרחת נפלאה והם בעלי עלים יפים המאוגדים יחדיו בזויות שונות. זרים כאלה גם הם מתאימים למאורעות שמחים והם ריחניים וכיפיים במיוחד.

שימו לב כי כאשר אתם שולחים זר פרחים לאישה שרק ילדה, כי אתם מוספים מוטיבים רכים כמו דובי חמוד, מארז שוקולדים, ואזה מעוצבת אשר בה ניתן להניח את הפרחים, כרטיס ברכה עדין ואפילו מתנה קטנה לאישה או לתינוק.

כדי לקבל השראה ולהבין כיצד נראים זרי פרחים ליולדת, תוכלו להציץ באתרי אינטרנט של חנויות פרחים, כמו sflower ואחרות.

ומה אסור לשלוח ליולדת?

מהצד השני של המתרס ישנם כמה וכמה סוגי זרים שממש לא כדאי לשלוח ללידה, ביניהם:

זר בעל מראה מעוגל – אל תביאו זרים בעלי מראה של מעגל שלם, משמע: זר גלגל, כמו שמניחים על קבר או על אנדרטה. אתם ממש לא רוצים להעביר את הרושם שאתם מציינים אירוע עצוב.

ורדים אדומים - אם אתם לא בני הזוג של היולדת, הקפידו לא לבחור וורדים אדומים בעלי מראה רומנטי וחושני.

עציצים - מומלץ לא לשלוח עציץ ליולדת וזאת משום שהוא יהפוך עבורה לנטל שצריך לגדל. לאישה שילדה יש כעת מספיק משימות על הראש, ולכן חשוב לא להעיק עליה בעציץ שצריך לגדל ולהשקות.

אז אם אתם רוצים לשמח יולדת, זה הזמן לבחור מחנויות הפרחים זר מדהים שיגיע עד אליה ויצבע בשלל צבעים שמחים את יומה.