לאחר שחשף לאחרונה את תכניתו להקים פארק מדע בכרמיאל עד דצמבר 2020, אירח המועמד לראשות עיריית כרמיאל ויו"ר תנועת רק כרמיאל משה קונינסקי את יזם ההייטק איש העסקים גבי בוגנים שייסד את סינאל בשנת  1990 ותחת ניהולו, החברה הפכה למובילה בענף, תוך גידול מתמיד והרחבת  סל המוצרים של החברה ונוכחותה הגלובלית. בוגנים משמש כיום גם כיו"ר מועצת המנהלים בחברות היי טק ותוכנה שונות. משה קונינסקי סייר יחד עם גבי בוגנים גם במתחם הסמוך למכללת בראודה בכניסה לעיר שבו יוקם עפ"י התכנון פארק הייטק ומדע. בנוסף, כמחווה לספורט בכרמיאל, תרם איש העסקים גבי בוגנים לקבוצת כדורגל החופים של העיר

כלים
מימין לשמאל - איש העסקים גבי בוגנים, ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר, סמנכ''ל קבוצת סינאל מלל פייוויי איל בוגנים ויור תנועת רק כרמיאל והמועמד לראשות עיריית כרמיאל משה קונינסקי (צילום- עצמי יח''צ)
מימין לשמאל - איש העסקים גבי בוגנים, ראש עיריית כרמיאל עדי אלדר, סמנכ''ל קבוצת סינאל מלל פייוויי איל בוגנים ויור תנועת רק כרמיאל והמועמד לראשות עיריית כרמיאל משה קונינסקי (צילום- עצמי יח''צ)

 

יזם ומנטור. "כדי להוציא לפועל את התכנית שלי להקים פארק מדע והייטק, יש צורך לגייס את מיטב היזמים והתעשיינים בתחום, בעלי יכולות, ניסיון עתיר ידע וקשרים בין לאומיים וגם כדי שיהיו מנטורים ליזמים שיקימו את המפעלים שלהם פה כאן בכרמיאל", אמר השבוע המועמד לראשות עיריית כרמיאל ויו"ר תנועת רק כרמיאל משה קונינסקי שהוסיף, "היזם ואיש העסקים גבי בוגנים, יוכל לסייע גם בקשרים הבין לאומיים על מנת להביא חברות זרות לכרמיאל".

משה קונינסקי, הדגיש בפני אורחו, כי, "הפארק המתוכנן, יבנה במימון קרנות הון סיכון ובשיתוף המדען הראשי ועיריית כרמיאל. כמו כן, נפעל לקדם הסכם הבנות עם הנהלות של חברות תעשייתיות גדולות להטמעת מעבדת מחקר ופיתוח בחממות טכנולוגיות, כאשר לכל חממה יהיו תמריצים ומדדים כפונקציה של זמן".

המועמד לראשות עיריית כרמיאל ויו"ר תנועת רק כרמיאל משה קונינסקי, אמר כי, מייד לאחר היבחרו לראש העיר, בכוונתו לפעול למתן הנחות במיסי ארנונה ככל שמאפשר החוק ומתן הטבות ליזמים על מנת לגייס ולהביא לעיר יזמים ותעשיות עתירות ידע, "אני מודה לפתיחות שהפגין עדי אלדר בפגישתנו עם היזם, בשבועות הקרובים יעבדו צוותי אדריכלים ומהנדסים של היזם והעירייה לבדוק את ההיתכנות לקראת הוצאת מכרז בעתיד הלא רחוק".

"אני משוכנע שעם הוצאתה לפועל של התכנית להקמת פארק המדע וההייטק, יתווספו מאות מקומות עבודה לתושבי העיר", ציין משה קונינסקי, בעוד שגבי בוגנים, הביע את התרשמותו העמוקה מהתכנית ואת רצונו להיות שותף פעיל בהקמתו של הפארק.

בנוסף לתכניות הקמת הפארק, נרתם איש העסקים גבי בוגנים לטובת הספורט בעיר וקבוצת "סינאל מלל פייוויי" תשמש כספונסרית מובילה של קבוצת כדורגל החופים של העיר כרמיאל אשר תפתח את משחקי הליגה שלה השבוע.