יש בנמצא חדרי תינוקות בכל מיני עיצובים, מחומרי גלם שונים. כיצד ניתן לבחור את חדר הילדים האופטימלי עבורנו? אין ספק כי חשוב שהעיצוב ידבר אל ליבנו. ראוי לבחור רהיטים עמידים אך הדבר החשוב ביותר יהיה נוחות ובטיחות. אין להתפשר על חדר שאיננו בטיחותי או כזה שאינו עומד בתקן. מומלץ להעדיף חדרי תינוקות אשר מיוצרים על ידי חברה מוכרת, שאיכות מוצריה הוכחה שוב ושוב לאורך השנים.

כלים

חדרי תינוקות מעץ מלא

אם נבצע סקר פשוט, נגלה כי חדרי התינוקות המועדפים על ידי מרבית הציבור יהיו עשויים מעץ. עץ הוא חומר טבעי, חי מטבעו, בלתי אלרגני. מיטה מעץ מלא, שידה מעץ מלא, ארון מעץ מלא, כל אלה ישתלבו נהדר האחד לצד השני, ויסייעו ליצור חדר ילדים בטוח, יפה, נוח. זהו חדר המקנה אווירה נעימה, שאינה מנוכרת והאנרגיה השורה בו תהיה חיובית. העץ יוצר סביבה המשדרת רוגע וכאשר בוחרים מוצרים כאלה, שביעות הרצון תהיה מקסימלית.

מוצרי תינוקות – רק עם תו תקן

חדרי התינוקות מלאים מוצרי תינוקות מגוונים. ברכישה של מוצרים אלה, יש תמיד לשים לב כי הם מתאימים לגיל של התינוק. יש להימנע ממוצרים חדים, ממוצרים קטנים שהתינוק עשוי לבלוע, ממוצרים דליקים או מכאלה שעשויים להכיל חומרים רעילים. דרך טובה למציאת מוצרים מועדפים וטובים תהיה לבדוק האם קיים תו תקן.

מכון התקנים הישראלי הינו גוף הידוע בסטנדרטים המחמירים שלו וכך ניתן להבטיח איכות ובטיחות. במידה שמדובר במוצרים מיובאים, ניתן לבדוק האם קיים תו תקן מקביל, שכן גם לאמריקאים וגם לאירופאים יש תקני איכות ובטיחות מחמירים ביותר. גם היגיון בריא חשוב ביותר כאשר בוחרים מוצרים לתינוקות. מכלול המוצרים בחדרי התינוקות צריכים להשאיר מרחב בטוח ונוח לתנועה, ללא סכנת מעידה כך שההורים יוכלו להיות רגועים.

מוצרי תינוקות לחדר תינוקות מושלם

תינוקות שוהים בחדרם במשך שעות רבות בכל יום ובכל לילה. ראוי לעצב עבורם חדר ילדים מושלם, מאוורר, מואר. וכמובן, חדר ילדים מושלם יכלול מגוון מוצרי תינוקות מושלמים. מוצרי תינוקות כאלה יצטיינו באיכות בלתי מתפשרת של חומרי הגלם. איש אינו רוצה לרכוש עבור התינוק הרך מוצרים שעשויים חומרים שתוך זמן קצר יתקלפו או יתפוררו. זה לא בטוח, לא נעים וגם לא אסתטי.

חדר מושלם לתינוק יצטיין באיכות חומרי הגלם כאשר כל מוצר ומוצר שבו יותקן וייוצר ברמה מקסימלית וחדשנית. יש לתת עדיפות למוצרים עמידים, שיחזיקו מעמד לאורך זמן, כאשר על הצבע להיות לא רק יפה לעין אלא גם ידידותי לסביבה ולתינוק.

מוצרי תינוקות שנרצה להוסיף לחדר התינוקות יכללו בין היתר כורסה נוחה למטרת הנקה, מזרון אורתופדי המותאם לגיל התינוק, שידה להחתלה, מערכת התרעה בשילוב מוניטור לבדיקת נשימה בשעת שינה, אינטרקום שיאפשר הקשבה מרחוק למה שקורה בחדר בכל עת. גם גוף תאורה מקסים, וילונות יפים ופריטי נוי אחרים יתרמו ליצירת חדר התינוקות המושלם.