בחירת אינסטלטור אינה פשטה כמו שהיא נשמעת והיא דורשת מכם בחינה של כמה פרמטרים חשובים. בחירה רעה יכולה לעלות לכם ביוקר כיוון שתקלות רבות יכולות לצוץ, ואם העבודה הייתה רשלנית יש סיכוי שגם האחריות לא תיושם, אם בכלל הובטחה. הנה כל השלבים לבחירת אינסטלטור בנתניה מ-א' ועד ת', כדי שגם אתם תקבלו את הבחירה הנכונה.

כלים
בחירת אינסטלטור בנתניה
בחירת אינסטלטור בנתניה

 

בחירה שקולה בכל מצב

את הזמנת האינסטלטור ניתן לחלק לשני מצבים ראשיים. המצב הראשון הוא מצב שגרה בו אתם צריכים לטפל בבעיה כלשהי שאינה דחופה כלל או מעוניינים להתקין ברז נוסף ואולי צנרת ביתית שלמה. המצב השני הוא מצב חירום, בו ישנה נזילה חמורה, סתימה מעצבנת או כל דבר אחר שלמעשה לא סובל דיחוי, כאשר איכותה חיים שלכם יורדת מדקה לדקה. לא משנה באיזה מצב מדובר, גם המצב הלחוץ מבניהם וגם אם הוא קורה באמצע הלילה, חשוב לבצע סקר שוק ולבחון כמה אפשרויות כי רק כך תוכלו לקבל השוואה נכונה לגבי האינסטלטורים שנמצאים באזור.

כמה מהר הוא יכול להגיע?

ההגעה של האינסטלטור היא אחד הפרמטרים המכריעים לגביו. אמנם הוא יכול להיות מקצועי ומומלץ מאוד מכמה אנשים שונים, והוא יכול להציע מחירים מסודרים במחירון לפי אתר האינטרנט שלו וזה למעשה חוסך בעיות רבות, אך אם הוא לא יכול להגיע מתי שנוח לכם אז הוא לא יהיה הבחירה הטובה ביותר. תעשו את השיקולים שלכם האם שווה לכם להמתין להגעה שלו או לא, כאשר בעיקר במצבי חירום הפרמטר הזה נכנס לשיקולים. אם יש נזילה רצינית או סתימה מעצבנת בשיקולים, אתם חייבים לטפל בה כמה שיותר מהר כי כל זמן שעובר הנזק נהיה חמור ויקר יותר.

האמינות היא ערך עליון

בחירת אינסטלטור בנתניה היא עניין של אמינות בעיקרה. כל בעל מקצוע שמגיע אל ביתנו חייב להיות אמין הרי ברוב הנושאים אנו לא מבינים דבר וחצי דבר. כמו שטכנאי דוד שמש יגיע אלינו ויספר לנו אלו בעיות יש בדוד, ולנו לא באמת יהיה מושג האם הוא צודק או שהוא ממציא או מקצין אותן, וכמובן בעניין המחיר שלא תמיד יהלום את המחירון, גם אינסטלטור בנתניה יכול לרמות אותנו או לעגל מעט את הפינות לטובתו ולהגדיל מעט את המחיר. האמינות היא אחד הערכים החשובים ביותר של בעלי המקצוע ובניהם גם האינסטלטורים, אך גם הערך שהכי קל וקורץ לעבור עליו להגדלת רווח.

להפגין ידע בשיחה הטלפונית

בחירת אינסטלטור בנתניה מחייבת סקר שוק קצר לכל הפחות, כאשר יש לבחור 2-3 אינסטלטורים שונים ולהתקשר אליהם, גם אם מדובר בשעת לילה מאוחרת. האינסטלטורים יענו לכם ויסבירו לכם בקצרה עליהם וישאלו מה הבעיה אך אופי השיחה משתנה בין כל אינסטלטור לאינסטלטור והוא יכול לספר לכם האם מדובר באיש המתאים בשבילכם או לא. יש אינסטלטורים שינסו להגיע כמה שיותר מהר לסיכום השיחה ולהגעה לביתכם וינסו לא לדבר על המחיר, ויש כאלו שיסבירו לכם בסבלנות ובפרטנות בשיחה נעימה במיוחד. הרושם הראשוני הוא החשוב ביותר ובעיקר אם תשאלו שאלות ותפגינו ידע ולו בסיסי בתחום.

תשאלו את השכנים ואת החברים

כיום אפשר למצר אינסטלטור בלי בעיה בכל אזור ברחבי הארץ, מנתניה ומרכז הארץ ועד הגליל, הנגב וכל קיבות ומושב. גוגל מקל לנו על החיים מאוד וגם בעזרת פייסבוק ניתן למצוא לא מעט בעלי מקצוע שונים, כאשר בפייסבוק הבחירה תהיה מלווה גם בהמלצה אישית מאחד החברים ולכן יש לכך יתרון משמעותי. ההמלצות הטובות ביותר יהיו מפה לאוזן, אז לפני שאתם ממהרים לחפש באינטרנט תשאלו את אבא, אימא, את השכנים וחברים.