אחד הפחדים הגדולים ביותר שמקוננים אצל כל בן או בת זוג, הוא לגלות שהצד השני בוגד, מנהל רומן מהצד. זה לא חייב להיות רומן מאהבה, וזה לא חייב להיות רומן אשר המטרה שלו לפרק את חיי הנישואים.

כלים
חוקר פרטי בצפון
חוקר פרטי בצפון

 

לפעמים זה נובע מתוך רצון לקיים רומן, לפעמים זה רצון להרגיש משהו אחר, יש מקרים שזה אפילו נובע מהרצון לעשות משהו שונה, הרפתקני. ובכל זאת הפגיעה בבן או בבת הזוג היא קשה, ותחושת הבגידה היא חזקה.

במאמר זה נסביר מתי גבר יכול לחשוד שאישתו בוגדת בו, כיצד מתנהלים במצב כזה ומתי יהיה נכון לפנות אל משרד חקירות בצפון או בכל מקום אחר בארץ במטרה לשכור את שירותיו חוקר פרטי שיבלוש אחריה וינסה לאשש או להפריך את החשש הזה. אנחנו גם נענה על השאלה, מדוע זו החלטה מאוד רגישה שיש להתייחס אליה בזהירות רבה, ולא צריך למהר ולקפוץ למסקנות.

חשד לבגידה – מה זה אומר ומתי זה מתחיל

אין רף מסוים מתי אפשר להתחיל לחשוד שהאישה בוגדת בבן הזוג שלה. אצל כל זוג זה בנוי אחרת, אצל כל גבר זה בנוי בצורה שונה. גברים קנאים מאוד, יכולים לחשוד שהאישה שלהם בוגדת ברגע שהיא יוצאת מהבית ולא משנה אם היא יוצאת לקנות מצרכים בסופר או לפגוש חברות לקפה.

במקרים אחרים, "שפויים" יותר, החשד יופיע כשיתגלו סימנים מסוימים שיחזרו על עצמם, סימנים שיהיו שונים במידת מה משגרת יומה של האישה, ויתרה מזו, סימנים שאינם מתאימים לה. למשל, אם היא מאחרת בעקביות מהעבודה, אם היא מחליפה בגדים לעיתים תכופות, אם היא מתגנדרת במצבים בהם בעבר לא היתה נוהגת להתגנדר, יש גברים שיטענו שהחשד יעלה כשהאישה לא תהיה לחוצה ותהיה יותר משוחררת או להיפך, לעיתים הבגידה יכולה להוציא משהו שיהיה לחוץ שם ולפעמים תחושת האשמה, יכולה לייצר לחץ פנימי.

כל אלה יכולים לייצר חשד מסוים אצל הגבר. מן הסתם, החשד יווצר אם הגבר ער לכל זה, ומרגיש שיש משהו שונה באוויר.

מתי נכון לפנות אל חוקר פרטי

כאמור, אחד השלבים בהתמודדות עם השאלה האם האישה בוגדת בגבר היא באמצעות משרד חקירות בצפון או בכל מקום אחר, בו עובדים חוקרים פרטיים שיכולים לעזור. אך כפי שאמרנו, מדובר בעניין רגיש וכך צריך להתייחס לזה.

אם אנחנו מחליטים לשכור חוקר פרטי, עלינו לדעת שיש לזה מחיר. לא רק כזה שאנחנו עלולים לגלות שצדקנו ואכן האישה מנהלת רומן, אלא גם להיפך, ייתכן והאישה לא מנהלת רומן אלא זה משהו אחר לגמרי. אם חס וחלילה היא תגלה שאנחנו הצבנו מעקב אחריה, מעקב של חוקר פרטי, זה כשלעצמו יכול להרוס את חיי הנישואין שלנו.

לכן חשוב שאנחנו נדע לנהוג בזהירות וברגישות ורק אם אנחנו בטוחים ב-99 אחוז ואנחנו מעוניינים באחוז הנוסף, רק אז רצוי לשכור חוקר פרטי.