הריון. תקופה מדהימה וכל כך מרגשת.
את עומדת להפוך לאמא, אתה עומד להפוך לאבא, ויש כל כך הרבה התרגשות, חששות, ציפיות...
מה יהיה? איך הלידה תעבור? מה לארגן לקראת התינוק?

כלים
צילומי הריון בטבע
צילומי הריון בטבע


ועדיין, עם כל אלו, כדאי לעצור, לנשום ולהוקיר את התקופה הנפלאה של ההריון, בו את מצויה כעת.

צילומי הריון בטבע הינם דרך נפלאה לשמר מזכרת מתקופה זו. לא משנה אם קיץ או חורף, צילומי הריון בטבע ייערכו בסביבה שתותאם לך אישית,
לפני טו בשבט - צילומי הריון בטבע יכולים להיות בצל שקדיות, לקראת האביב והקיץ - צילומי הריון בטבע יכולים להיות בחוף הים, למשל.
יש מגוון אפשרויות עצום עליהן צילומי הריון בטבע יכולים לענות, והכל תלוי במידת הרצון שלך "להתפרע", והחלומות שלך על צילומי ההריון.

היתרון של צילומי הריון בטבע

לעיתים, מי שלא מורגלת בצילומים, עלולה לחוש מעט מלאכותית בתפאורת סטודיו.
צילומי הריון בטבע מאפשרים לך להיות חופשיה וטבעית הסביבה שהכי קרובה לאדמה ולאמא טבע.
מכיוון שהשעה והמקום מתואמים מראש עם הצלמת - יש כבר ידע מוקדם לגבי התאורה הצפויה, וכמובן - שתאורה טבעית של שמש, או בין ערביים, היא הכי מחמיאה שיש,לא כל שכן עם הזוהר הטבעי של עורך בהריון.

התנועה שלך, המבט שלך וההתנהגות שלך יהיו טבעיים הרבה יותר בסביבה של טבע,של עצים, חול, או ים - זה פשוט משתלב עם הלך הרוח שלך בזמן ההריון -
הטבעיות והזרימה הזו ניכרים ברוב הפעמים כאשר רואים צילומי הריון בטבע, וכך - גם אם אינך מורגלת בצילום - תצאי טבעית וזורמת ממש כמו דוגמנית מתורגלת.

לסיכום - גם אם אינך מתלהבת מצילומי סטודיו, אך הבנת שאין כמו מזכרת מתקופה קסומה שכזו - צילומי הריון בטבע יספקו לך את המזכרת האולטימטיבית, הטבעית והכי קרובה לעצמך.