משרדי חקירות ומשרדי עורכי דין גם יחד, מספקים שירותים נחוצים וחשובים מאוד עבור הלקוחות שלהם. משרד החקירות מתמקד בחקר האמת ובחשיפתה על פני השטח, ואילו משרד עורכי הדין הוא זה שמתמודד עם ההשלכות שלה – וכעת נכיר את הקשר ביניהם.

כלים

 

משרדי חקירות מעניקים שירות נחוץ ללקוחות רבים

נפתח ונסביר על משרדי חקירות מעט יותר לעומק. משרד חקירות הוא משרד שבו עובדים חוקרים פרטיים, שהמומחיות שלהם היא חקירה וירידה לפרטי האמת הנחוצים עבור החקירות השונות. התחומים בהם הם עובדים יכולים להיות אישיים (כמו חוקר פרטי בגידות), כלכליים ועסקיים, ובתחומים רבים אחרים. בכל מקרה, מדובר בשירות שהאדם שזקוק לו בהחלט צריך בצורה נואשת למדי לעתים, כשהוא רוצה לרדת לחקר האמת או לברר פרטים נחוצים וחשובים על אנשים שקרובים אליו – ולאחר שמתגלה האמת, משרד עורכי הדין הוא הכתובת הבאה.

משרדי עורכי דין לעתים קרובות מטפלים בעניינים הקשורים לחקירות

על עורכי דין אתם ודאי כבר יודעים לא מעט, ומשרד עורכי דין הוא הכתובת שאליה אנחנו מגיעים במקרים רבים לאחר שאנחנו מקבלים את המידע שאותו היינו צריכים ממשרד החקירות. כך, לדוגמה, אם חוקר פרטי בגידות גילה עבורנו בגידה של בן או בת זוג, הצעד הבא שלנו יהיה לפנות לעורך דין שמתמחה בגירושין. בכל מקרה, משרד עורכי הדין צריך לייצג אותנו על הצד הטוב ביותר, הן בבית המשפט והן מחוצה לו, ולהבטיח לנו את התוצאות האיכותיות ביותר בסופו של התהליך שהתחיל במשרד החקירות.

בתחום הבגידות והגירושין יש קשר הדוק בין השניים

כפי שהבנתם עד כה, בתחום הבגידות והגירושין יש קשר הדוק בין משרדי חקירות שמתעסקים בבגידות, לבין עורכי דין המתמחים בגירושין. כך, למשל, הפרטים שאותם חשף חוקר פרטי בגידות יכולים לשמש אותנו במשפטי גירושין בבית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני. עורך דין טוב שמקבל מידע מהימן וחד משמעי מחקירתו של החוקר הפרטי, יכול להגיע לתוצאות איכותיות ביותר עבור הלקוחות שלו – עד למצבים בהם בית דין רבני יכול לשלול תשלום מזונות ממי שמוכח שבגד.

משרדי חקירות ועורכי דין משתפים פעולה בתחומים כלכליים וירושות

גם בתחומים קשים פחות יכול להיות שיתוף פעולה הדוק בין משרד עורכי דין למשרדי חקירות. כך, לדוגמה, במידה ואדם הולך לעולמו וממנה לעצמו יורשים, משרד עורכי הדין שמטפל בענייניו צריך לאתר את היורשים האלה. במקרים בהם לא מדובר בעניין פשוט, משרדי חקירות יכולים להיות אלה שנכנסים לפעולה ושמופעלים עבור משרד עורכי הדין באיתור היורשים. כך גם המצב באיתור חייבים ומצבים דומים.

ישנם מצבים בהם עורכי הדין מספקים את הגבולות למשרדי החקירות

חוקרים פרטיים הולכים על חבל דק מבחינה חוקית במקרים רבים, ומשרד עורכי דין נחוץ במקרים רבים עבור משרדי חקירות בשביל להוות רשת ביטחון חוקית ובכדי להתוות תמיד את הדרך החוקית להתנהל ולעבוד – במיוחד במקרים בהם נראה שהחוקיות של חקירות שונות נמצאת בתחום האפור. בהקשר זה, חייב להיות קשר הדוק בין משרד חקירות לבין משרד עורכי דין, בכדי לוודא שמשרד החקירות תמיד מתנהל בצורה נכונה.

הקשר בין משרדי חקירות ומשרדי עורכי דין הוא הדוק וחשוב

ניתן להבין כי הקשר בין משרדי חקירות לבין משרדי עורכי דין הוא חשוב ומשמעותי ביותר, ויכול להיות גם משתלם ביותר עבור שני הצדדים. כלקוחות, אנחנו צריכים להכיר בכך ולהבין שבמקרים רבים כדאי לנו לעבוד עם משרדים הקשורים זה לזה – הדבר יקל על כל הנוגעים בעניין.