החיידקים הטובים המצויים במערכת העיכול חשובים מאוד להגנה על הגוף לאורך כל השנה, ובמיוחד בחורף – לחיזוק הגוף מפני מחלות החורף, ולאיזון פלורת המעי בעת נטילת אנטיביוטיקה, מציינת הנטורופתית ג'ולי ברוך.

כלים
פרוביוטיק 25 ביליון (צילום:נוטרי קר)
פרוביוטיק 25 ביליון (צילום:נוטרי קר)

האנטיביוטיקה הנלחמת בזיהום החיידקי הורגת גם את החיידקים הטובים החיוניים לגופנו, והיא עלולה לגרום לתופעות לוואי שונות, כגון שלשולים, כאבי בטן, פטרת אצל נשים ועוד. מומלץ לצרוך חיידקים פרוביוטיים בקביעות ובאופן מוגבר לאחר טיפול אנטיביוטי – כדי לשמור על פלורת החיידקים הטובים במערכת העיכול וכדי לנטרל את התופעות הנלוות למתן אנטיביוטיקה, מציינת ברוך. יתר על כן, מחקרים מראים כי צריכה של פרוביוטיקה באופן קבוע מסייעת לחיזוק מערכת החיסון ולהתמודדות עם מגוון מצבים בריאותיים, כמו השמנה, סוכרת, מתח נפשי, בעיות במערכת העיכול, מחלות מעיים דלקתיות ועוד.

מותג תוספי התזונה Nutri Care מציג את תוסף התזונה "פרוביוטיק 25 ביליון" המכיל 25 ביליון חיידקים ידידותיים מ-10 זנים שונים.

הנטורופתית ג'ולי ברוך, מציינת כי התוסף "פרוביוטיק 25 ביליון" מכיל כמות גבוהה במיוחד של חיידקים ידידותיים ממגוון רחב של זנים, כך שהוא מסייע להגנה טובה על הגוף מפני מגוון סוגי מזהמים. התכשיר מומלץ לשימוש קבוע ובמיוחד לאחר נטילת אנטיביוטיקה, להסדרת פלורת המעי ולמניעת תופעות הלוואי שלה. כמו כן, הפרוביוטיקה יכולה להקל במצבים של הפרעות עיכול, כמו עצירות, שלשולים ומעי רגיש, וכן לסייע בהגנה על רירית המעי בעת מחלות מעיים דלקתיות כגון קרוהן וקוליטיס. חשוב לציין שהתכשיר מכיל סיבי FOS – סיבים מיוחדים המהווים מצע לשגשוג החיידקים הידידותיים במעי.

כשרות: כשר חלבי בהשגחת הרבנות האזורית גליל תחתון.

מחיר:  119.90 ₪ (ל-30 כמוסות).

להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת ובתי הטבע.

המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.