מזגן כעילה לגירושין. קשה להפתיע את דייני ביה"ד הרבני האזורי בחיפה, שחשבו שהם כבר ראו בכל הקשור לתביעות גירושין, אך הפעם גם הם נדהמו מתביעה גירושין יוצאת דופן שהגיש תושב הצפון באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, מומחה לדיני משפחה וירושה, הטוען כי אשתו  עושה כל שביכולתה בשנים האחרונות על מנת  לדבריו, "להקשות עליו את החיים" ומונעת ממנו להפעיל את המזגן בביתם כאמור הן בקיץ והן בחורף.

עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס
עו"ד גיא אופיר. צילום: שרית נס

 

ב"כ של הבעל עו"ד גיא אופיר, טוען בכתב התביעה,  "כל ניסיונותיו של הבעל  לשכנע את האישה להיענות לבקשתו האלמנטרית להפעיל מזגן על קירור בימי הקיץ הלוהטים ועל חימום בימי החורף הקרים, נתקלו באוזניים אטומות והאישה סירבה בטענה שהפעלת המזגן תייקר משמעותית את עלויות החשמל...".

"יתרה מכך", נטען ע"י הבעל באמצעות ב"כ עו"ד גיא אופיר, "בקיץ האישה מעדיפה להפעיל מאוורר ואילו בחורף היא מעדיפה להפעיל תנור גז... ומתעלמת מכל ניסיונותיו של הבעל שנוטף זיעה בימי הקיץ והסובל לדבריו מקור בימי החורף בטענה שתנור הגז איננו מחמם בצורה מספקת את הבית.."

עו"ד גיא אופיר, טוען עוד בכתב התביעה לגירושין שהגיש בשם הבעל, כי, "הבעל הציע לאישה ללכת לטיפול זוגי וגם ניסיונותיהם של ילדיהם הבוגרים שכבר נטשו מזמן את הקן המשפחתי לשכנע את האישה/האם  להיעתר לבקשתו של הבעל/האב לא צלחו והיא נשארה בשלה..".  אי לכך, הבעל מבקש מביה"ד הרבני האזורי בחיפה לחייב את האישה בגט.

אזהרה: חל איסור לפרסם את שמות הצדדים וכל פרט מזהה כולל מס' תיק.