ערב הוקרה ראשון מסוגו למתנדבים ופעילים, התקיים השבוע באולם התיאטרון יד למגינים ביגור של המועצה האזורית זבולון במעמד המפקחת המחוזית בתחום ההתנדבות במשרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים ריקי  שחר ומזכיר המועצה האזורית זבולון, ארז ארד ובו נטלו מתנדבים מכל יישובי המועצה האזורית זבולון וחלק אף מהקריות.  האירוע, שהתקיים ביוזמתה של רכזת יחידת ההתנדבות במועצה האזורית זבולון, ויקי שלם, כלל גם ארוחת ערב, מופע של להקה ה-"ווקה פיפל וסרט שתיעד את פעילותם של המתנדבים"

כלים
קהל המתנדבים שהגיעו לערב ההוקרה צילום יאסר חסן
קהל המתנדבים שהגיעו לערב ההוקרה צילום יאסר חסן

 

ערב עוצמתי למען הקהילה. "אני מודה לכל המתנדבים על העשייה המרובה והסיוע מכל הלב למועצה שלנו. יישר כוח לכל המתנדבים והמשיכו בעבודת הקודש שלכם", ברך מזכיר המועצה האזורית זבולון ארז ארד בפתיחת ערב הוקרה ראשון מסוגו למתנדבים ופעילים, שהתקיים באולם התיאטרון יד למגינים ביגור של המועצה האזורית זבולון.

לדברי רכזת יחידת ההתנדבות במועצה האזורית זבולון, ויקי שלם, "ההתנדבות בשבילי נובעת מהצורך לבנות חברה טובה יותר בעבור הילדים של כולנו. לראות את בני הגיל השלישי מוצאים משמעות ועשייה שתורמת להארכה ושיפור איכות חייהם ולהנחיל את ערך הנתינה לנוער שעתיד לבנות את עולם המחר".

ויקי שלם, הודתה לכל השותפים הרבים שסייעו להרים ערב זה, בראש ובראשונה לראש המועצה האזורית זבולון דב ישורון וצוות ההנהלה, "אשר אפשרו ערב מהנה זה, למחלקת הספורט והנוער, לעמותת דורות, לחבר הוותיק על תמיכתם, לגב' ריקי שחר שבלעדיה הערב לא היה ברמה כזו גבוהה, למנהלת המחלקה לשירותים חברתיים במועצה ג'קי שורק שבזכותה הערב יצא לדרך, לצוות המחלקה לשירותים חברתיים ולגב' איטה פינצבסקי על התמיכה העזרה והרגישות הרבה ועוד רבים וטובים שסייעו לערב לרקום עור וגידים ובנוסף גם לגב' גילי עפרוני, שמתנדבת ביחידה ומסייעת בניהול כל נתוני המתנדבים".

לסיכום, אמרה ויקי שלם, "אני מאחלת לכם מתנדבים יקרים, להמשיך להתנדב בדרך שלכם, בזכותכם העולם שלנו הוא טוב יותר"