אילן פנחס נבחר באופן רשמי בתחילת השבוע לתפקיד יו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון  לאחר שזכה בבחירות שנערכו במועצת ארגון העובדים הצפוני ברוב מוחץ של 56 קולות לעומת 27 קולות שקיבל  המועמד שהתמודד מולו יעקב חי.  מיד לאחר היוודע  דבר ניצחונו, יצא אילן פנחס, בקריאה ליעקב חי, "הבחירות מאחורינו. אין לי ספק שהגיעה השעה לאחד את הכוחות ולהיות וועד אחד חזק ומלוכד. אני משוכנע שביכולתו של יעקב חי  לפעול יחד איתי למען המטרה החשובה ביותר הניצבת בפנינו - שמירה על הביטחון התעסוקתי של עובדי חברת החשמל!". אילן פנחס הודיע כי בכוונתו גם לחדש את פעילותו של פורום ראשי הוועדים הגדולים במרחב הצפון

כלים
היו''ר החדש של ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון צילום- ראובן כהן
היו''ר החדש של ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון צילום- ראובן כהן

 

עכשיו זה רשמי. לאחר שזכה בתחילת החודש ברוב חסר תקדים 1:40 בבחירות בסקטור המנהליים  הגדול ביותר בוועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון,  אילן פנחס נבחר כצפוי   לתפקיד היו"ר גם בבחירות הכלליות והסופיות שהתקיימו בתחילת השבוע במועצת ארגון העובדים הצפוני, גוף שבו חברים נציגי כל הסקטורים בחברה: מנהליים, אקדמאיים, מהנדסים והנדסאים - טכנאים. פנחס, הודיע כי בימים הקרובים, ימנה את חברי הוועד הצפוני  ואת נציגיו במזכירות הארצית של עובדי החברה והדגיש,  "אנחנו נהיה וועד חזק ומלוכד!"

אילן פנחס  הציב בראש סדר העדיפויות,  "להיות יו"ר וועד העובדים של כולם - של כל הסקטורים בחברה ולפעול לאיחוד השורות". יו"ר המזכירות הארצית של עובדי חברת החשמל מיקו צרפתי ברך את אילן פנחס על מינויו כיו"ר הוועד הצפוני ואיחל לו הצלחה.

אילן פנחס, שישמש במקביל גם כמ"מ יו"ר המזכירות הארצית של עובדי חברת החשמל, הודיע כאמור כי בכוונתו גם לחדש את פעילותו של פורום ראשי הוועדים הגדולים במרחב הצפון. לדבריו, "אני מאמין בשילוב זרועות ואני משוכנע ששיתוף פעולה פורה בין ראשי הוועדים הגדולים וההסתדרות במרחב, יתרום לחיזוק מעמדם של עובדי החברות והמפעלים במרחב חיפה והצפון  ויסייע למניעת פיטורי עובדים".

היו"ר החדש של ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון אילן פנחס חזר והדגיש  לאחר בחירתו הרשמית, "הוועד בראשותי, יפעל באופן רציף ובשקיפות מלאה ויוביל תכנית אסטרטגית ארוכת טווח מתוך דאגה לאופק תעסוקתי של דור ג' וד' והגדלת השכר הפנסיוני לכל העובדים".

אילן פנחס בן 53, תושב קרית ביאליק, חבר בארגון העובדים במשך 13 שנה, מתוכן שתי קדנציות כחבר המזכירות הארצית, יחליף בתפקיד יו"ר ועד עובדי חברת החשמל במרחב הצפון את  יעקב דבידה שהודיע לאחרונה על פרישתו לאחר שתי קדנציות.