"מאוחדת מברכת את העיר אשדוד, את העומד בראשה, ד"ר יחיאל לסרי ואת כל תושביה, לרגל פתיחת בית החולים המהווה מאורע היסטורי הן עבור העיר והן עבור מדינת ישראל" - את הדברים הללו אמרה מנהלת מחוז דרום, הגב' דורית גולדמן, לאחר פתיחת בית החולים הציבורי אסותא אשדוד.

כלים
סיור הבכירים. "למאוחדת הסדרי בחירה עם כל בתי החולים הציבורים, גם עם אסותא אשדוד"
סיור הבכירים. "למאוחדת הסדרי בחירה עם כל בתי החולים הציבורים, גם עם אסותא אשדוד"

גולדמן סיירה בבית החולים הציבורי אסותא אשדוד עם מנהל בית החולים, פרופ' חיים ביטרמן והרופא המחוזי של מאוחדת, ד"ר סרגיי נגורנוב, והתרשמה מהתכנון המודרני ואפשרויות הטכנולוגיה לרבות סנכרון מלא בין מרפאות מאוחדת בקהילה לבית החולים, באמצעות העברת כרטיס מגנטי, שיתאפשר בעתיד. גולדמן הוסיפה כי "אין לי ספק שתושבי אשדוד ייהנו מזמינות, נגישות ושדרוג הרפואה בעיר".

בתוך כך התייחסה גולדמן ליתרונות של לקוחות מאוחדת ואמרה כי: "למאוחדת הסדרי בחירה עם כל בתי החולים הציבורים, דבר המאפשר ללקוחות מאוחדת חופש בחירה וקבלת שירות רפואי בכל בית חולים ציבורי - איכילוב, תל השומר, ברזילי ועוד - זאת בנוסף לשירותים הניתנים ב-13 מרפאות של מאוחדת באשדוד וב-50 מרפאות של רופאים עצמאיים, מגוון מכונים ייחודיים ברמה מקצועית וטכנולוגית גבוהה, צוותים מקצועיים, אדיבים, המתייחסים בכבוד לכל מטופל וכל זאת בזמינות תורים הגבוהה".