השף הצרפתי הידוע, פרנק שופן, פתח לאחרונה את "שף ארט", מתחם קולינארי בניחוח פריזאי המאגד בתוכו קונדיטוריה, חנות מפעל וחדר סדנאות לאפייה ומתוקים בכשרות בד"צ.

כלים
שף פרנק שופן. פטיסרי פריזאי כשר
שף פרנק שופן. פטיסרי פריזאי כשר

שף שופן עלה מצרפת לפני שנתיים וחצי, עם אישתו ברברה וילדיהם, כשהם משאירים מאחור פטיסרי מצליחה וכשרה ברובע ה-11 של פריז, אותה מנהל שף שופן בשלט רחוק – "הכל בשביל לחנך את הילדים בישראל".

 צפו בסרטון: טיול בפטיסרי של שף פרנק שופן

את דרכו בעולם הקולינארי החל בגיל 14, בחלוף השנים למד את רזי קונדיטוריה ובתום לימודיו יצא לסבב השתלמויות בקונדיטוריות המובחרות בצרפת, בהן 'פושון' הידועה בפריז. לאחר שסיים להתמחות החליט לפתוח פטיסרי עם דגש על כשרות, בעבור הקהל היהודי.

בין היתר מציע פרנק שופן לישראלים את מרכולתו בפריז הכוללת מאפים, עוגות וקינוחים לרבות לחמי מחמצת, בגט ממתכון סודי, קרואסונים ועוגיות ממיטב הקלאסיקות הצרפתיות, לצד מגוון גדול של עוגות אישיות וקינוחי ראווה, כאשר הבולטים בהם הם המילפיי במספר גרסאות, אקליירים במגוון מילויים, בקרה (מוס פרלינה קליל עם מרנג ואגוזים בתוך ציפוי של כדור שוקולד חלב), מוס פירות יער וקסיס, טארט אגסים אישי, עוגת גבינה צרפתית עם פירות יער, פארי-ברסט (מאפה צרפתי במילוי קרם וניל), פבלובות, עוגות משפחתיות כמו הטרופזיאן (בריוש ענק במילוי קרם פטיסייר עשיר) והסנט אונורה. כמו כן, ניתן לבצע הזמנות לאירוח מפגשים עסקיים ולכל סוגי האירועים.

לדף הפייסבוק של שף ארט - פרנק שופן לחץ כאן 

רחוב צה"ל 1, אשדוד. טל' ‏08-670-4090‏

עדכונים אחרונים

פבר 28, 2024

נגד הזרם

מתכונים
אוק 31, 2023

אופים באהבה

מתכונים
סלמון כשר
אוק 26, 2023

האם דגים צריכים שחיטה?

מתכונים